DPP si pro novou trať vypůjčil trolejbus od Škody, poslouží k výcviku řidičů
Dodávka nových parciálních trolejbusů od SOR Libchavy nabírá zpoždění kvůli zpožďujícímu se dodání elektrovýzbroje od společnosti Cegelec.
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) si pro výcvik nových řidičů vypůjčil bateriový trolejbus Škoda 36Tr od plzeňské Škody Electric. Ta trolejbusy s karosérií od turecké sestry Temsa vyrábí. DPP chce trolejbus nasadit i na víkendový provoz s cestujícími na trať Letňany – Čakovice, pro kterou objednal vozidla od společnosti SOR. Dodávka má ale zpoždění.
„Víkendový zkušební provoz s cestujícími pokryje dobu do dodání vlastních kloubových trolejbusů TNS 18 od společnosti SOR,“ uvedl DPP. Vypůjčený trolejbus chce v následujících dnech opatřit náležitostmi pro pražský provoz, namontuje například odbavovací a informační systém.
Dodávka nových parciálních trolejbusů od SOR Libchavy nabírá zpoždění kvůli zpožďujícímu se dodání elektrovýzbroje od společnosti Cegelec. Po loňském podpisu smlouvy se mluvilo o dodání prvního trolejbusu SOR TNS 18 už na podzim, zatím ale není hotový ani jeden.
„Podle smlouvy mají být vozidla dodána do 16. dubna včetně schválení Drážním úřadem,“ uvedl nedávno vedoucí oddělení komunikace DPP Daniel Šabík. Smlouva podle něj počítá s jasně stanovenými sankcemi za nedodání včas.
Cegelec má zpoždění s dodávkami trolejbusů i pro Jihlavu a Zlín.