Obrazem: American Airlines odhalily nové sedačky pro A321XLR a dreamlinery

Byznys třída u A321XLR. Foto: American AirlinesByznys třída u A321XLR. Foto: American Airlines

American Airlines navýší u dálkových letadel počet "prémiových" sedaček o 45 % do roku 2026.

Další zákazník Airbusu ukázal, jak bude vypadat paluba úzkotrupého letadla A321XLR, které má zvládat lety přes Atlantik. American Airlines dnes představily podobu sedaček pro prémiové třídy. Pod názvemFlagship Suite půjde byznys třídu jak do A321XLR, tak nových dreamlinerů Boeing 787-9. Součástí proměny budou i nové sedačky pro třídu premium economy.

Dopravce uvedl, že novými sedačkami chce zvýšit kvalitu cestování na dlouhých trasách a větší soukromí než dosud, každá sedačka v byznys třídě bude mít u sebe stěnu pro oddělení od okolí.

V případě A321XLR budou sedačky rozmístěny v uspořádání 1-1 v každé řadě, v dreamlineru v konfiguraci 1-2-1. V dreamlineru budou sedačky tvořit samostatnou kabinu (suite) s plně zavíracími dveřmi. Nové sedačky mají dostat i Boeing 777-300ER a část A321.

American Airlines sází na čím dál větší zájem o dražší místa, dopravce navýší počet „prémiových“ sedaček v dálkových letadlech o 45 % do roku 2026. V případě 787-9 bude létat v konfiguraci s 51 sedačkami v byznysu a 32 v premium economy, u A321 XLR 20 sedačkami v byznys třídě a 12 premium economy.

Podoba byznys třídy Flagship Suite u AA. Foto: American AirlinesPodoba byznys třídy Flagship Suite u AA. Foto: American AirlinesPodoba byznys třídy Flagship Suite u AA. Foto: American AirlinesPodoba byznys třídy Flagship Suite u AA. Foto: American AirlinesPodoba byznys třídy Flagship Suite u AA. Foto: American AirlinesPremium economy v Boeingu 787-9. Foto: American AirlinesPremium economy v Boeingu 787-9. Foto: American AirlinesByznys třída u A321XLR. Foto: American AirlinesByznys třída u A321XLR. Foto: American AirlinesPremium economy pro A321XLR. Foto: American AirlinesPremium economy pro A321XLR. Foto: American Airlines
Tagy A321XLR american airlines Boeing 787-9
2 komentáře