regio-vlak

22 jednotek s modrými majáčky i kompletní STK na kolech. Lovci čoudících dieselů se představují

Označení vozů nové Inspekce silniční dopravy (INSID). Zdroj: MD ČROznačení vozů nové Inspekce silniční dopravy (INSID). Zdroj: MD ČR

Jednotky dopravní inspekce INSID budou mít ve voze kancelář, lehátko, umyvadlo, váhy i noční osvětlení.

Odebírat
Upozornit na
guest
284 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Teo

Jsem pro denně potkávám na silnicích plno čoudicích aut už aby je vyřadili z provozu

Aleš

„Nově budou moci inspektoři fungovat samostatně, přestože pravomoc řešit dopravní přestupky zůstane nadále jen policii.“

Takže inspektoři nejsou policie a tím nemají její pravomoci? Tím navíc co chtějí kontrolovat při noční kontrole když za tmy ta údajná kouřivost jaksi není patrná…
Další zbytečná instituce…

Filip Jirsák

Při noční kontrole budou kontrolovat třeba dodržování přestávek nebo hmotnost kamionů.

Aleš

Čtyři auta denně??? Asi budou dělat na půl úvazku

Lukáš V.

Určitě by měli měřit i hlukové emise, burácení bývá přes léto i nesnesitelné a hluk od dálnic například snižuje hodnotu nemovitostí.

Ivan

Neuvěřitelné, jak to pořád funguje. Najde se marginální problém a pak se kolem toho dělá v médiích velký humbuk, aby si hlavně nikdo nevšiml, co všechno je v rezortu opravdu špatně. Toto je taková dopravní varianta zákona o myslivosti – nic to reálně neřeší, ale každý na to má názor a podívejte těch komentářů! A hlavně – i ministr dopravy už bude mít konečně vlastní silovou složku s dostatečným korupčním potenciálem, těch přece není nikdy dost…

Motýl Emanuel

Nekuchejte DPFka a máte klid… V čem je problém? 🙂

Poudy

Co máš za auto ??

Luboš

…..„Nikdo se nebude zaměřovat na stará auta, u těch jsou navíc emisní limity dány rokem jejich homologace, nikoliv současnými normami….. Tak nevím co je horší. Jestli moderní diesel který z nějakého důvodu produkuje o 10% více škodlivin než by měl (dle roku jeho schválení), nebo 20 let starý diesel který těch škodlivin produkuje násobně více ale vzhledem k tomu že v době jeho uvedení do provozu to bylo OK tak se nic neděje. Jinak nemám nic proti tomu aby po silnicích nejezdila auta prokazatelně znečišťující životní prostředí. Nevěřím ale tomu že nově vzniklý orgán bude schopen prokazatelně tento stav napravit.… Číst vice »

Filip

Jak můžete motivovat lidi k nákupu moderních vozidel, když na to ty lidi prostě nemají peníze?

Matador Cemp.

Motivovat k nákupu moderních vozidel:
Na dotace na elektromobily nadáváte, na pokuty za provozovaní vraků nadáváte, na emisní kontroly nadáváte. Víte vůbec co chcete? Jevíte se jako psychicky rozpolcený.
Roste počet chodců sraženými řidiči, roste počet rakoviny a astmatu, alergií. Myslím, že je na čase zatočit s těmito teroristy, kteří nám škodí. Zamindrákovaných teroristů jako vy, co jen vřískají, jejich osobní život asi stojí za prd, tak si to kompenzují smradlavými hlučnými šroty na veřejnosti.

Ivan

Kdyby panu ministrovi šlo o kvalitu ovzduší, prosadil by např. možnost zástavby DPF do vozů, které jim z výroby vybaveny nebyly, a to nejlépe na evropské úrovni. Ale to je moc práce, řešit problém zkorumpované byrokracie dalšími státními vyžírky je mnohem jednodušší – podívejte, vytváříme před volbami pracovní místa! 😀

not just bikes

Další náklady kvůli IAD. Pro hromadnou dopravu a kolo nic takového nepotřebujete.

Jarda

Hahaha.

percula

Vážně ,co je teda nákladní auto, to do individuální neschovate, myslete dříve než něco napisete

ANTONIN

Úplně zbytečná organizace neo více pravomoci a zrušit stanice STK.
Ale obojí je mesmysl.

Toni

Ano jsou „frajeři“, kterým by ty auta měli rovnou zabavovat. Při sešlápnutí plynového pedálu jim z výfuku padají brikety a smrdí na dva kilometry, jediný servis je na tom dělaný v podobě doplňků z Temu a samozřejmě, jsou to ty nejrychlejší a nejlepší auta v okolí… Ti si takovou kontrolu zaslouží už u baráku. No, ale jak už to tak bývá, určitě se to zvrhne v šikanu těch co si doma hýčkají 20let starého kombíka, protože se vozy kategorie kombi už skoro nedělají, nebo jsou nechutně drahý.

Igelkott

Nevíte někdo, proč zvládnou za den zvážit jen čtyři auta? Přijde mi to velmi málo.

eLzyx

také bych čekal spíše 4 za hodinu.

Air Traveller

V poradku.

veli.k

To je zase titulek 🙂

PetrK

Koukám na tuhle diskusi jako puk – tolik hloupých příspěvků (obsahově i formou) tady moc často nebývá. Odkud se tu ti lidi nahrnuli? Motoristé? Dfens? Řetězový mail?

Michal Bartoníček

Lidi, co si neváží životního prostředí, můžou být odkudkoliv.

Kebab

Doopravdy věříte tomu, že zrovna Kupkovi jde o životní prostředí?😃

Michal Bartoníček

To nevím, zrovna Kupku jsem na mysli neměl.

Filip Jirsák

Neváží si nejen životního prostředí, ale ani svého zdraví.

Karel

Smazáno pro vulgárnost, autor přesunut tam, kam patří.

Air Traveller

spude podle reakci – to se zaplati za prvni mesic provozu.

Ferda

Čoudí vám octa nebo pašák?

Motýl Emanuel

Pašákovi pašák a manželce kvoktávka. 🙂

Aldi

Nebylo fajn když se toto řešit nemuselo ? Většina lidí si stará auta drží jen z finančních důvodů.

Michal Bartoníček

No, nebylo. Kdekdo si ve městě stěžoval na smrad a hluk. A stěžuje si i dnes.
Jak to myslíte z finančních důvodů? Jsou lidé chudí, protože jezdí autem? Nebo jezdí autem, protože jsou chudí?

Filip Jirsák

To je takový paradox. Vlastníci aut se posmívají těm, co jezdí MHD, že jsou socky – a pak si stěžují, že nemají peníze na parkování, nemají peníze na to, aby jejich auto neotravovalo ovzduší…

Michal Bartoníček

Tenhle paradox příště zkusím rozvinout.

ghjmm

A kdyz kontrola vyjde tak prodlouzeni o dva roky Emise?

Acab

Jelikož nezaplatíš, tak ne.

Honzík

proč bych platil za něco co jsem si neobjednal 😊

ghjmm

Kdyz mne zastavi tak uz nenastartuji auto se rozbilo potrebuji odtah.Ahoj

Ferda

Na tyhle hlupáky jsou dobře připravení…

Jaklm

Tak zrovna dneska, ujeta vzdálenost 50 km a předemnou dvě smradlavý kraksny. Jedna Octavia I. a druhá dýmovnice Opel Insignia I. Předjet se nedalo, bo provoz a taky, kdo a proč má kvůli těm prasatům, co s tím jezdí, riskovat jinak zbytečné předjíždění. Za každé takové auto, co dostanou ze silnice, kim snad pošlu kilo na oběd.

Radek

No nepoteším vás, dostat tyhle auta ze silnice bude těžké… většina z nich projde STK jako nic. Mě na Octavii 1 generace na poslední technické naměřili kouřivost 0,6 a limit je 0,9. Kromě rozvodů a žhavičů se s tím motorem nikdy nic nedělalo, i turbo je původní a to má ta kraksna na hrbu téměř 400 000 a je stará 22 let. Podle mě a toho, co mám ve svém okolí za auta, se úplatkářství na STK přeceňuje… většina jich tehdy stanovenými normami bez problému projde, protože jsou ty limity nízké. No a co si budem, smrdí to strašně… ale… Číst vice »

Pavel

Takový modrý majáček na Temu za pajdu a jdu na To.😂

Pavel

TV

Martin

Pepane! Končí ti STK, seber se a zajeď si nahoru, švestky tam maj toho svýho Craftera na emise a prej maj i komplet STK, tak ti to můžou rovnou na dva roky protáhnout 😀

genius152

Budou to obyčejní zaměstnanci, nebo pod služebním zákonem?

Motýl Emanuel

B

Miroslav

Sám sem majitel auta rok 2004. Ovšem to neznamená že když mám diesel tak zamnou na cestě bude kouřová clona. Není to jen o ježdění. Každý by měl o své auto pečovat,pokud chce aby mu sloužilo a to nejen tím že ho občas dojede umejt. Není nic hnusnějšího než smrad z výfuku z auta před vámi.
Řekl bych že se to celé nelíbí hlavně těm co na údržbu auta kašlou .

rodilyslavkovak

Jo, tento blábol o nutnosti jakési péče čtu neustále.
Mohu se zeptat v čem Vaše péče konkrétně spočívá, kromě výměny oleje či filtrů v předepsaném intervalu? Bude to stačit myslíte? Nebo si třeba preventivně zajedete jednou za měsíc na emise aby byla jistota?

Sebbyto

Lol, ještě to obhajuj, ty trumpeto.
99% dieselofilů si myslí, že když vergl 20 let protahuj podtočenej městem, tak je to v naprostém pořádku.
Starost o diesel spočívá mimo jiné i v tom, že se starám o DPF filtr, a vědomost o tom, že když diesel trápím ve městě, prostě MUSÍM auto protáhnout, at‘ se vše pořádně vypálí a nedochází k tomu, že se roky a roky a roky všechen sajrajt usazuje tak, že za jet za takovým autem je o rakovinu plic.
Ale hlavně že jezdíš za štyri za 100.

Kebab

Ne každý diesel má z výroby DPF.

Abc

Mam diesel ok vyroby 1997. Cmudi. Filtr nikdy nemel. Jak jako o nej mam pecovat? Po meste prakticky nejezdim.

Le BoB

Počítej že ti technik emise už nedá jsou teď pod tlakem a riskuje zaměstnání.

Milan

No koukám že jste údržbář jako hrom.Jednou za čas protáhnout.Vite jak vůbec funguje DPF

superhero

To ovšem v reklamě na auto nebylo uvedeno. Odkud to mají ti lidé vědět? V reklamě bylo pouze nízká spotřeba, zrychlení z 0-100 za 8 vteřin, velikost kufru atd. Zcela upřímně u jakékoliv jiného produktu na trhu s takovými vedlejšími účinky by Česká obchodní inspekce zasáhla velmi razantně a nařídíla stažení produktu z trhu. Proč mají auta nějakou podivnou vyjímku je docela záhadou. Nejspíš je automotive a fosilní byznys založen na lobbistických skupinách ovlivňujících legislativu, jinak si to neumím představit.

Michal Bartoníček

Mám za to, že právě ten předepsaný interval dost lidí nedodržuje.

rodilyslavkovak

Přetažení intervalu oleje ovšem není příčina problémů s emisema. Ba naopak, motor si zadřete a problém s emisema bude vyřešen.

Air Traveller

ono bohate staci, kdyz tu vymenu v tom predepsanym intervalu budou delat.

rodilyslavkovak

Jo, těch příkladů oddělaných motorů s long life olejema a nerealistickým intervalem předepsaným výrobcem je známo dost. O těch, kde výměna není předepsaná dokud si auto samo neurčí tuplem nemluvě.

Air Traveller

sorry, ale pohadky o oddelanych motorech long life olejema… to jsou jen blaboly vymyslene motorheady mentalne a technicky zamrzlymi v 70 letech 🙂

Michal Bartoníček

Měl byl. Jenže dost lidí je líných, případně si na něm udělají ještě takové úpravy, aby to škodilo co nejvíc (ať už zápachem nebo hlukem).
Slušní řidiči se samozřejmě nějakých represí bát nemusejí. 🙂

Motýl Emanuel

Pucujete pucujete, ale moc nenajezdíte co?

Robert Ramik

Taky to nehuntuju.

Motýl Emanuel

No já jen že jste se ještě neodlepil od chodníku… 🙂

Josef Průša

Po zastavení auta s problémem…
,,nejde nastartovat“ 😀😃😄odstavit a počkat až odjdou…nebo odtahovka…a nic s tím neudělají…

ghjmm

Souhlasim nebo je rovnou nabourat prekazka😄

Paolo

Udělají, zavolají PČR a dostaneš to příkazem 😉

Ferda

Teď.jste na ně vyzrál.gratuluju! Že vy jste jeden z těch s vykuchaným DPF filtrem?

Motýl Emanuel

Pravděpodobně má vykuchané i to co má mít mezi ušima. .-)

Antonin

Je pravda že auto předemnou odjelo z STK a kouřilo jako buldozer.Dalsi auťák Trambus a V3S ani už nepíší.Nebylo je ani vidět přes ten kouř za nimi.Ale pokud by to měla být šikana k vůli elektromobilem tak to nesouhlasím.

Zlý sprejer

Tak trambus a V3S spadaj dávno mezi veterány a musí splňovat pouze normy v době výroby a ten zbytek je slusnej blábol po sedmým pivu)

Miloslav

A další buzerace občanů.Doufám a pevně tomu věřím, že Kupka i celá tato vláda, brzy skončí v propadlišti dějin a už nikdy se neobjeví.

Michal Bartoníček

Čoudící auta, která obtěžují ostatní občany, taky brzy skončí. 😉

Luk

Pokud po volbách sestaví vládu ANO s Motoristy a ministerstvé dopravy dostane někdo z druhých jmenovaných, tak spíš skončí nejen nová inspekce, ale i STK a ME 😉

Michal Bartoníček

To si nedovolí. 🙂

M152

Neskončí, STK a ME je parádní kšeft.

Opel

Kezby

Karel

už aby to bylo

Jan Sůra

Máte naprostou pravdu. Těch pár idiotů, kteří si musí vykuchat filtr, opravdu buzeruje ostatní občany škodlivinami, které ze svých plechovek vypouští. Doufám, že Miloslav a jeho auto skončí již brzy v propadlišti dějin.

Tom

Docela to chápu, těch vraků na silnici je mnoho.
Holt když nejsou peníze na lepší auto, nebo nejsou kačky na údržbu staršího auto,tak ať tito majitelé auta nemají a jezdí sockou. Plno lidí si nakoupilo diesely jen kvůli spotřebě,ale nechápou že to není vhodné na ježdění po městě,do Kauflandu a zpět kdy se auto ani neohřeje a vše se zanáší, dpf, EGR..atd vše trpí.
Takže ano, staré kouřící vraky pryč ze silnic.

Petr

A v čem si vozíš prdel Ty, když tady machruješ. Pětininula (pět na autě, jedna za volantem) nebo účastník kurzu BMV (jak jezdit jako debil)?

stan

Kdo nestačí třicetiletému sprinterovi, nemá na světě co pohledávat.

JirkaK

Pecka, jsem všemi deseti pro. Jen tak dále. 👍👍👍

Karel

tak si blbej jako štoudev

Jaklm

Copak Kájo, taky jezdíš smradometem a otravuješ řidiče za sebou, že máš problém s náhodnýma kontorloma? Přece, kdo má auto v pořádku, nemusí se obávat.

Ari

To jako vážně, STK v USA již nekol 10 let nejsou a zásadní problém to není.Viníkwm nehod je převážně osoba jaj řídící tedy člověk jež je pod vlivem nějaké látky.Samotný vůz tedy jeho stav málo kdy zapříčiní dopravní nehodu,jsou to případy ojedinělé.Spíše nechápu a slyšíme to každý den jak je možné, že člověk jenž má 7x zákaz řízení a poněkolikáté řídící pod vlivem chlastu či drog jezdí z vesela dál a směje se lidem,kteří dodržují předpisy.Jak je toto možné.STK je jen buzerace pro slušné lidi.A nezlobte se na mě je totálně postavené na hlavu,že pokud mi STK vydá doklad o… Číst vice »

Šimon

Svatá pravda

Motýl Emanuel

Šlo by to přeložit do češtiny?

Filip Jirsák

Problém emisí není v tom, že by způsobovaly nehody. Je v tom, že otravují ovzduší, které dýchají lidé, a to otrávené ovzduší prokazatelně zkracuje lidský život.

Radek

No však v pořádku… stát vydělá dvakrát, za spotřební daň na palivu a zároveň ušetří na vyplácení důchodů! Tomu se říká reforma :-D.

Josef

Pan Kupka (sena) by se měl inspirovat v zahranici například v USA kde žádné STK neexistují každý majitel si zodpovídá za svůj majetek tedy vozidlo ale záleží na policii která při silniční kontrole uváži jestli ano nebo ne popřípadě příklad Rakousko kontrola stavu vozidla provede autoservis.

Radek

Zrušte tedy STK! Silně nevyhovující vozidlo v provozu pozná snad i PČR ne? Zase prostě jen další agenda tohoto nenažraného státního aparátu…

Pepa

Doporučuju před komentováním přečíst článek, nejen nadpis…

Radek

Jako co? Že budou i vážit a kontrolovat tachografy? A celní správa je tu na co?

Ferda

Celní správa váží auta odkdy?

Martin

Nic proti tomu, ale pak klasická STK pozbývá smyslu

M 474 003

Ještě by mohly být mobilní kontroly zdravotního stavu a mobilní psychologické a psychiatrické vyšetřovny. Spousta lékařských prohlídek je taky podplacená. Stačí se chvíli dívat, co točvolanti dokážou. Za každým druhým volantem je psychopat.

Ládin

Jakože mi policajt, což je diagnóza sama o sobě, dá vyplnit u cesty test a pak si se mnou chlapsky promluví? Nebo by tam byl přítomen psycholog či dokonce psychiatr?

Lubos

A co letectvo ,to jsou tisíce letadel ve vzduchu ,to neřeší nikdo.Nebo lodě. Toto je jen zdolání peněz od lidí.

Jan Sůra

Luboši, letadla ti jezdí po ulicích pod nosem a přímo vdechuješ jejich emise?

Paolo

Asi tato informace někde zapadla, ale letadla nelétají jen 10 km nad zemí, ale také vzlétají a přistávají lidem nad baráky. A co taky třeba pozemní personál, který čichá emise z letadel…

Ale jinak nemám proti létání vůbec nic. Naopak. Hlavně mě baví nářky ekofanatiků, kteří se pohoršují nad emisemi z aut, ale vesele lítají letadlem a můj první odstavec pokrytecky přehlížejí 🙂

Jan Sůra

Na to, že nechcete vdechovat škodlivé emise z aut, které přímo poškozují vaše zdraví, nepotřebujete být ekofanatikem, jen pečovat o své zdraví.

Ferda

Čoudí vám vrak a mátr strach, žejo?

Filip Jirsák

Ale řeší. Akorát to jaksi s těmi auty vůbec nijak nesouvisí – i kdyby přestala létat všechna letadla a jezdit všechny lodě, auta budou ve městech otravovat vzduch pořád stejně. Takže je potřeba řešit i ta auta. Která mimochodem představují daleko vážnější problém.

Tomáš B

Nemůžu si pomoct, ale grafický styl a barvy toho nápisu INSID mi připomínají styl dopravce REGIOJET

Ferda

Náhoda? Nemyslím si. Evidentně další žlutozlé spiknutí!

Weber Martin

Budou schopný zvážit až 4 auta. 4 auta, 22 jednotek, to máme 88 aut denně. Když tedy budou všichni jen vážit.
Na to že zde jezdí stovky tisíc kamionů a náklaďáků denně. Opravdu super.
A emise? Některé auta jsou katastrofa.
Ale zastavit mě chvíli po vyjetí, tak je měřit nenechám. Studený motor. A pokud bych musel čekat až se zahřeje, mužů je žalovat za ušlý zisk?

Ferda

A oni se vás budou ptát, zda necháte či nikoliv?

Viktor

Kdo se může ucházet o práci inspektora INSID a jaké požadavky musí splňovat ?

Přemysl
Václav

To je ale hloupost, takhle vyhazovat peníze! Tak, když už tu je síť dobře vybavených STK a ES, tak snad by bylo jednoduší zvýšit jejich kontrolu a upravit systém získávání dat tak, aby se nepodvádělo. Kde je napsáno, že ta nově zřízená ministerská instituce pochybného měření na silnici nebude podplatitelná?

Sáček

další co vidí jen emise. Jak na STK budou vážit a kontrolovat kamiony, kontrolovat jestli dělají povinné přestávky.

Autobusák

Poslední jmenované může i policista kontrolou stazky a výjezdu z tachografu popřípadě kontrolou samotné karty řidiče.

Kůrovec

Četl jsem správně? Zváží 4 auta za celý den? Tak takhle bych se chtěl mít. Ale to je asi chyba, spíš za hodinu

Viktor

Pokud budou mít tito inspektoři pravomoci a kompetence PČR, měli by být zákonitě ve služebním poměru a stejnokroji. Zákon č. 361/2000 Sb. o silničním provozu se v paragrafu 79 odst. 1 písm. bude muset rozšířit…

Michal

Doufám, že se zaměří i na vraky s ledkami v předních světlech. Za to bych rovnou šrotoval.

Irouschek

No tak to určitě 🤦🤣🤣🤣

Tonda

Lol vzdycky jede jednickova octavia a sviti vic nez kde jaka nova 7cka od bmw ..svetla z ciny no 😀

Tomáš B

Souhlas, tohle je hrozný nešvar , pořád nechápu, jak tohle může u TK projít, když tento technický prostředek vůbec nenaplňuje účel denního svícení

Zgfghghh

Pokud máš homologovanou Led žárovku tak tu můžeš jen prskat nic vic

Jarda

do jedničkový ledky nic homologovanýho není ne?

Kebab

Největší komedie je LED retrofit plně homologovaný třeba v Německu, ale u nás je totéž pochopitelně striktně ilegální, protože “…náhodná snůška alibismů…” Sjednocování pravidel v praxi…

Lukáš

Budou se tyto emisní kontroly vztahovat i na automobily ze zahraničí? Docela často narážím na staré německé diesly z Polska, co nejspíše jezdí na uhlí.

Ládin

A jak si to představujete, když výstupem té kontroly je bububu, upaluj na technickou? Navíc to polské auto musí splňovat limity platné v Polsku, měřeno polským postupem, tedy nic snadného pro místního úředníka.

Marek

To není pravda, každé auto, které patří do členského státu EU, má emisní limity stejné.

Ferda

To ale dementi neradi slyší, proto máte ty mínusy…

Ferda

Lžete.

Zdeněk Rezek

Kupka si prostě vytvoří z jakési agentury bezpečnostní složku, která supluje zákonné STK a podle mne nezákonně začne zastavovat bez asistence PČR automobily.
Za mne, jak mám asi reagovat na anonymní postavu kohosi, kdo se bude snažit omezit mou svobodu?
Předchozí příspěvek to naznačil. Je naprosto jasně určeno, kdo má právo mne zastavit. Učí se to i v autoškolách.
Tito samozvaní opruzové ale stoprocentně v zákoně oporu nemají.
A nezmění to ani fakt, že si tuto soukromou složku vymyslelo ministerstvo.
Podle mne je celá tato Kupkova iniciativa nezákonná.

Jan Sůra

Pokud jste přesvědčen o tom, že je iniciativa nezákonná, jistě víte, jak se tomu bránit.

Miloslav

Nezastavovat a poslat je k šipku.Zastavovat auta může jenom policie a jestli může zastavovat auta kdejaký trouba,tak potom je něco prohnilého v našem státě a je potřeba se podle toho zachovat.Doufam že letošní volby pro tyto dobrodruhy ve vládě dopadnou špatně.

Jan Sůra

A co s tím máte za problém, když je určitě vaše auto v pořádku?

Ferda

Čoudí vám auto, žejo?

Filip Jirsák

Nechápu, proč se v diskusi o zastavování vozidel vyjadřuje někdo, kdo nemá řidičák a ani si nenastuduje příslušný zákon. Každopádně kdybyste řidičák dělal, dozvíte se, kdo všechno může zastavovat vozidla.

Marek

Vám někdo stoupl na kuří oko asi reprezentant jednoho z těch kroutících kousků proti kterým má tato inspekce zasahovat.

Jakub

Máte úplnou pravdu musí mít uzákoněný stejnokroj proto kontrolám nic nemám ale i ten obecní policajt má zákonnou povinost stejnokroje a má povinost zastavovat určitým spusobem je na to zákon a tudíž když chtějí dodržování zákona od nás tak by měli jít příkladem bude zajímavé až narazí na nějakého znalejšího občana kterej se do těch amatérů opře 😂

Sáček

Zdenečku, ani jakákoli budoucí vláda to nebude rušit. Smiřte se. Státu to vyhovuje.

PetrK

samozvaní? víš vůbec, co to slovo znamená?

Ferda

Pán je zřejmě právník…

Petr

Pokud mě zastaví a bude vše ok, bylo by fajn aby mi tím prodloužili čas do další STK kontroly o 2 roky.

Jméno

STK asi ne ale emise proč ne

Jarda

mají umět udělat i stk

Tonda

Tohle vše platíme nemám rád kouřící auta ale právě toto je další pokračování toho zeleného šílenství a doufám že budoucí vláda zastaví výdaje které nic neřeší jen prospívá magorum se zelenými mozky totálně vyblitymi kampani pár vychcanych kteří vydělávají

Matador Cemp.

No prosím, toto z člověka udělá desetileté čichání smradů z dýzlu. Zakažte to co nejdřív.

Sáček

Žádná budoucí vláda už to nezruší, tak to je. Jste blázen když za vším vidíte něco zeleného.

Honza

Žádná budoucí vláda to nezruší, když už to někdo před nimi zajistil a sypou se z toho korunky do černé díry zvané stát. Každé vládě ať je jakákoliv se líbí když se korunky pěkně kutaleji směrem k ní.

PetrK

Ty jsi sem spadl odkud? Motoristé? Dfens? Řetězový mail?

Algert

Dobrý den. Velice by mne zajímalo, jak je to ošetřeno legislativně. Je dáno zákonem, kdo, kdy, kde a za jakým účelem je oprávněn zastavovat, kontrolovat a případně i odebírat ORV. Nevím o tom, že by v zákoně bylo zahrnuto nějaké rádoby pojízdné STK s civilními osobami. Toto přísluší bezpečnostním složkám ozbrojených sil. PČR, v omezených pravomocech poté např. Celní správě (policií), městské (obecní) policií, vojenské policii.

Petr

Pokud vím tak právě od 1. července se ta legislativa právě mění 😉

rodilyslavkovak

a už prošla parlamentem? pokud vím tak zatím ne.

Pepík

Myslíte že to stačí schválit? Rychle schvalují akorát svoje zvyšování platů, jinak všechno ostatní trvá roky. Kupka se jenom před volbama předvádí.

Milan Černín

V to případě je Emise a STK zbytečná zrušit. A vozidla mohou kontrolovat přímo na cestě a vyhovující zaplatí jak by dělal STK.

Vojtěch

Jestli mě někdy pokusí změřit 3 minuty po tom co jsem to nastartoval, tak jim to tam nechám 15 minut stát. Auto které je studené má znatelně vyšší emise a tedy, nemůže ani projít. Co se týče osvětlení, brzd, rzi a takových věcech si to snad umíme pohlídat.

Luk

Měření musí probíhat za určitých podmínek, bez nich samozřejmě nebude průkazné. Nepředpokládám, že by byli tak naivní, že by to měřili se studeným motorem. A ohledně těch věcí jako osvětlení a brzdy … řidiči si to zjevně ohlídat nedokáží. Denně potkávám – i za tmy – spoustu „jednookých“ aut, často na levé straně, což znamená nezpůsobilost k provozu. Řidičům se zjevně nechce měnit žárovky, čemuž samozřejmě nahrává i to, že u spousty aut je to děsný opruz a člověk to fakt nechce dělat za tmy na silnici. U dalších závad je to zase o tom, že návštěva servisu znamená ranec… Číst vice »

Jan

Pokud někdo nemá peníze na údržbu a opravy svého auta, tak by s ním rozhodně neměl jezdit. Respektive by neměl jezdit s jakkoli porouchaným autem.

Matador Cemp.

Tady jde o všechny emise. Pokud byste si dým z auta 3 minuty po nastartování chytal do igelitky a pak hodil do popelnice OK. Ale vy ty srajdy pouštíte spoluobčanům do plic.

Jarda

jen mě nejde moc do hlavy, proč ty jednotky nezačlenit do policie a dělá se to takhle odděleně? tím by odpadla asistence policie také.. To už by pak rovnou dopravní policii mohli přesunout pod tohle. Tahle móda několika jednotek zastavující auta na silnicích mi nepřijde zrovna štastná..není to jen u nás

Mima

Třeba bude vytvořit nějaké nové úřednické pozice nebo manažerské kam uklidit někoho u ODS.

Milda

A o tom to přesně je

Jarda

nedělejte si iluze, že i „speciální“ oddělení by nemělo svoje manažerské pozice, takže o tom to není

Milan

Souhlasím. Podle kupky nebudou moci řešit přestupky. Takže co udělají s přetíženým lkw? Jak odeberou OR čoudící dodávce? Stejně na to budou muset přivolat PCR. Tedy tak to vyvozuji z výše sděleného.
Jediné co mohou oproti době nynější je to, že mohou modrými majáky sami někoho zastavit.

Jarda

no tak to je ještě více na hlavu, než jsem si myslel

Ondra K.

Předpokládám, že při začlenění do struktury policie by všichni zaměstnanci museli být ve služebním poměru a mít patřičný výcvik a vzdělání. Je skutečně efektivní, aby člověk provádějící takovéto technické úkony byl součástí policie?

Ládin

Ne, opravdu netoužím další lidi platit jako policajty a hlavně včetně výsluh.

Ares

Takráso, to musí stát peněz..

Zdeněk

Jak to bude probíhat, když zastaví vozidlo, které nebude schopné dalšího provozu?

Alík

Přijede pro něj vyprošťovák?

František

Ti vozidlo hodí do řeky, ze skály a nebo aspoň do příkopu.

Milan

Přivolají pcr aby ti odebrala OR. Sami to podle dostupných informací udělat nemůžou

Matador Cemp.

Šrotace na místě. A dotyčný dostane pár stovek za prodej šrotu.

Alibaba

Trochu mě zaujalo to logo. První část vyloženě křičí oranžovou barvou jako logo SŽ a ta přerušovaná čára evokuje, že to jsou dvě spojené/spolupracující firmy.

Sáček

nepoznáte červenou. SŽ vidíte všude, to je nějaká deformace

Alibaba

Jako chlap funguji na 16 barvách. 🙂

Kebab

Za den zvládne každá jednotka nižší desítky kontrol emisí? Nešli náhodou po SME mj. s tím, že se tolik kontrol za den nedá stihnout? Když to nejde na stanici, tak na silnici to najednou půjde?

Milan

3×8 je 24. Tolik měření se teoreticky stihne za osm hodin. Jsou to nižší desítky? Jsou.

m3saffa

Vždy jsem měl auto na benzín. Když jsem uvažoval o naftě, tak jedině proto, abych smrděl těm prasatům co se nestarají o své auto a čuděj. Tleskám takovéto aktivitě.

Michal

Benzín taky umí smrdět a čadit 😉

Milan

To je sice pravda, ale je to hodně neobvykle. Taky je dobré říct, že i vyhovující E6 nafta je “špinavější” než E4 benzín.
A bylo by fajn, kdyby se na to pamatovalo ☺️

Pepík

Není to spíš naopak?

Sáček

Kontrola kamionů, jejich vážení, to je docela podstatná věc. V médiích bývá práce Inspekce redukována jenom na emise, klasicky.

Vonpepa

Ale na to již patřičnou institucí máme….čili opět jen další kancelářský krysy, který je třeba nějak uživit. A mimochodem vážení kamionu je také celkem fraška. Nebo mi dokážete rozumně vysvětlit max povolenou hmotnost soupravy ve Skandinávii, která může být až 86 t, a silnice jsou v pořádku? Je to jen honička za jednoduchymi a rychlými prachy, stejně jako měření rychlosti na naprosto zbytečných a nesmyslných místech .

Kůrovec

Dobrý den na severu mají 9 naprav. A na hmotnost na nápravu vychází stejně jako u nás

Milan

Není náhodou těch 86t na výjimku? Po celé Skandinávii není myslím 86t 🤔

Kyk

A mají i mobilní toaletu?
Aneb slovy klasika… Kam chodí inspektoři na záchod?

none

Na záchod.

Anonym

Trapas. 2 jednotky budou měřit emise? Min. desítky je jejich potřeba nasadit, aby se nešidilo.

Smutný pohled

Snad budou kontrolovat ty vylítané dielsy. Co žerou na 100km 5litrů oleje.

Viki

O spotřebu a následné spálení oleje nejde, jde o saze.

Sáček

V Americe všechna auta jezdí na OIL and GAS, ropu a „plyn“ 🙂

Péťa

Ještě že neexistuje něco jako US English a UK English.
Pěkně trapný pokus o vtip.

Milan

Ani bych nerozebíral rozdíl mezi uk a us. Spíše lidi zaměňují zkratku gas se slovem.
Gasoline je cele slovo, kterému rozumí i v UK

Sáček

Jakože v Americe tedy na oil and gasoline nejezdí? Nebo co na tom není pravda? V UK taky, jak z toho vyplívá že ne? Hrajete si na akurátníčka? A vaším uvažováním a přístupem, proč popíráte existenci AUS English?

PetrK

na co si tu hraješ? vždyť neumíš ani česky, ani anglicky

Milan

GAS – GASoline – benzín. Chytráku

Sáček

to ví každý, studený šutre, nepoznáš vtip ani se smajlíkem a uvozovkami

Ládin

Budou kontrolovat auta, kde jim to bude přinášet jisté čárky. Na staré vylítané diesely zapomeňte, ty limit na emise mnohdy neměly žádný. Půjdu havně po kusech, kde platí skoro současné omezení a stáří a kilometry mají takové, že tam už filtr není nebo nefunkční, typicky EURO5 od roku 2009.

Antonín

Ještě bych zavedl kontrolu nad hlukem auta či motocyklu – proč mám slyšet auto jedoucí stovky metrů daleko jen proto, že si někdo udělal úpravu takovou, aby mu řvalo auto víc než závodní formule.

Sáček

Počkat to řvaní aut a chopperů je věc, která nezvyšuje rychlost a je to nesmysl k ničemu? Takže ani dva rychlé pruhy na kapotě nezvyšují rychlost?

David

Měli by kontrolovat i vlaky. V zoo je slyšet každý projíždějící vlak a to jsou na druhé straně řeky, auta ale slyšet nejsou.

none

Určitě by to kontrolovat mohli. Vznesl jsi už požadavek?

Milan

Souhlasím – chopper, nebo “vytuněný” skútr mezi baráky je parádní věc. Ideálně wilt, který tu projede 20x za večer.
Jsem motorkář, ale db úpravy výfuku odsuzuji.

Milan

Pardon, Wolt

Martin

Snad na to nedoplatí jen ti chudší lidé.. jak to většinou je.

Martin

Mám strach že na to doplatí zase ti nejchudší, jako to bývá většinou..

Dálnice

Vaše chudoba = vás problém

Michal Bartoníček

Chudší lidé jezdí autem?

Mrak

Takoví opičáci nemají pravomoc nikoho zastavit, takže tak bych k těmto kontrolám přistupoval.

Dobrodruh

Bude mezi výbavou protiemisních jednotek i šrotovací lis?

Jméno

To by bylo ideální

Jméno

Asi bych nebyl proti limitovat provoz neveteránského vozidla na max. 15let stáří a 300tis. km. Kdo nemá na mladší auto ať jezdí vlakem.

MP22

Máte to přímo v článku, emise souvisejí s homologací, můžete mít klidně 50 let staré auto a když bude v dobrém technickém stavu, nehrozí vám vůbec nic. Tohle není hon na stará auta, tohle je hon na prasata, co nás i sebe zabíjejí tím, co jim leze z výfuku protože se nechtějí o své auto náležitě starat.

Jméno

A na to jste přišel jak? Samozřejmě že 50let staré auto byť v dobrém stavu vypouští násobky škodlivin proti novému autu, ale platí pro něj limity z doby jeho výroby

MP22

No vždyť to přesně říkám, platí pro něj limity z výroby, takže když je v dobrém stavu, nic mu nehrozí. Kde říkám opak? A samozřejmě to nejsou žádné násobky. A škodlivin pro lidské zdraví leze víc z nové nafty bez dpf než z 50 let staré benzínové škodovky v perfektním stavu. O CO2 tady není řeč.

Jméno

Komu nic nehrozí? Treba limity pevnych castic dieslů jsou mezi Euro 2 a Euro 6 dvacetkrát přísnější. Starý Golfík s nezničitelnou jednadevítkou v dokonalém stavu je prostě 20x horší než nové auto.

Viki

Ale pokud splňuje kouřivost, která byla dána před 30 lety je vše dle zákona. I Trabant je ok pokud nedá do benzínu víc oleje jak 1:33

Jméno

O tom není spor, ten je o to, že provoz podle starých norem by také měl jednou končit. Viz kotle na tuhá paliva.

Luk

Ve skutečnosti ta hodně stará auta obvykle moc nejezdí. Nechávají si je ti, kdo s tím akorát občas zajedou na hřbitov apod., protože kvůli malému nájezdu by se jim novější auto nevyplatilo. Drtivá většina aut v reálném provozu je poměrně nová. To je rozdíl oproti kotlům, kde se s nimi topí celou topnou sezónu, tak jako s těmi novými. Dopady na ovzduší jsou tedy mnohem větší než u těch starých aut.

MP22

Tak já nevím, tady to asi nepude

Mili

20x horší …bože ty seš fakt indoktrinovaný bezmozek, norma Euro2 odstranila z výfukových plynů 93% škodlivin, ty následující řeší už jen těch zbylých 7%.

Jméno

Euro 2, PM = 0.08. Euro 6, PM = 0.0045. Budu muset říct tvé učitelce matematiky, že odvedla špatnou práci.

Zb master

U zažehu, tricestny katalyzátor, u vznětu pomohlo dpf, ale nano částice stejně všechny nezachyti. Nejhorší je přímý vstrik, bohužel všechny moderní motory. Nejvíc eko auto je benzín, atmosféra s nepřímým vstrikem. Takže třeba Fabie euro 3.

Kok

Koukám že inteligent rozdíl v tom kde je a není DPF, po mě když dlouho nejedu a sednou saze seslapnu a, saze zůstanou na zemi ale prasarna je DPF které to hází do vzduchu a nesedne si to na, že

Tonda

Neumim si predstavit jezdit v necem starsim 3-4 roky natoz 15 …auta a technologie jdou neuveritelne dopredu

Jméno

Přesně tak, v rozvrzaném vraku si člověk neváží svého zdraví.

Emise

V nových autech se prasata také zabíjejí. Tvůj názor je hnus.

Martin

Jojo ideálně 4roky a vyhodit a pro nové. Jste sen dnešní ekonomiky..

Kebab

I dnešní “ekologie”.

Hasler

Trochu to tady zavání ne?

Mám obojí, jak 5.5 roku staré auto s nájezdem 180k tak i nyní 19 leté které má najeto 318k. Nevím proč bych se ho měl zabavovat když se o něj poctivě starám. Obě jsem kupoval jako nová.

Mě by se třeba líbilo aby si například Jméno auto vůbec koupit nemohl a jezdil vlakem…

roman

Ale aspoň zemřu jako chlap😊

Michal Jaroš

Haha, právě před 10 až 15 lety se přestali vyrábět poslední normální auta… Osobně mám auto z roku 2012 a dovoluji si tvrdit, že to je doba kdy přestal vývoj auta a řeší se jen ekopí.oviny. Bohužel i moje auto už obsahuje dpf, start stop. Ale STK vždy s bohatě s rezervou a za celou dobu co jezdím vždy STK bez přípravy, bez úplatku a vždy kladný výsledek.

roman

Přesně, Focus 2 rv 2010, benzín 2.0 atmosféra+LPG

Sáček

Trolling dneska jede. Bohužel někteří to vezmou vážně

Honza

To v čem teď jezdíte jen 100x horší než auta z roku 2010. A pokud si myslíte, že si kupujete nové auto, tak jste na omylu. Pouze ho máte půjčené. Tedy pokud nemáte firemní 😄.

LukHo

A kdo mi novější auto zaplatí, ne každý vydělává měsíčně tolik aby si mohl novější auto dovolit nebo co 5 let kupovat nové auto. Já jsem rád za svojí Fábii z roku 2004 to auto nic po mne krom benzínu nechce.

Tonda

Lituji te a tvuj zivot..koupit si 1x zs 5 let nove auto je tezke?

Kebab

Je to především zbytečné. A taky je to neudržitelná ekologická zrůdnost.

Dusmor

No vzhledem k tomu, že průměrnému pracujícímu stát sebere na daních rok co rok tolik, co stojí nová fabie….

Emise

Tak začni jezdit vlakem, všichni nejsou stejně bohatí

Roman osobně

Jak se to říkalo? Sytý hladovému nevěří? Nějak tak.

Petr Pok

A jedem
Toto je výseč z mého vozového parku
2004 1,6 benzin 320k vše ok
2011 2,0 nafta 360k celkem ok
Nový 1,8 benzin zcizen po 3 měsících
Skoro nový 2,0 nafta totálka po 3 měsících
Nový 1,4 nafta po roce prodávaný – byl nabořen před prodejem u dealera
Zjištěno měřením laku
……….
Ještě nějakou dobrou radu ke stáří vozu?
Celková ztráta na vozidlech jdoucí z mé kapsy cca 3mio

Vojtech

Toto na západě řeší emisní nálepku a 15.let je klid. Mě před 15 lety s 3roky starým Mercedesem Viano stál vjezd do Mnichova tolik, že jsem koupil pro celou rodinu Bayern ticket ta 35 EUR jako levnější řešení. A to jsem. Měl jen EURO 3

Ondra

Za inspekci jsem rád. Myslím, že bude přínosem, pokud budou kontroly prováděny profesionálně a hlavně s ohledem na prevenci.
Doufám, že vizuál je opravdu jen vizualizace.
Řekl někdo úředníkům, co znamená anglicky „traffic control“? 😀

Sáček

INSIDe je ale výstižný 🙂

Vojtaano

Hulici auta jsou urcite spatne, tohle by mela ale podchytit stk ktera by mela prestat brat uplatky. Takhle vznikne dalsi urad uz tak zbytecne preplneny statni spravy. Tak na co ty stkcka mame? Danovy poplatnik opet zaplace.

Libor

Tak hlavně že miliony Korun z kapes daňových poplatníků bylo smysluplně vynaloženo.

Tonda

Pise Libor kteremu beztak stoji nesmrtelna 1.9 TDI na dvore..

Martin

Takové auto může být v daleko lepším technickém stavu než tři roky stará octavia nebo třebp BMW. U starých aut záleží na přístupu majitele, u nových je to dáno přetechnizováním a honbou právě za emisema

Sáček

Transformace inspekce z jiného úřadu, už s nimi nemusí jezdit policajti, nákupem nových aut se podporuje ekonomika, přetížené kamiony ničí drahé silnice a dálnice,…

Basak

Z jakého důvodu budou Kupkova komanda zneužívat modré majáky? STK zdražily protože musí mít málem laboratorní podmínky a pod kamerami. Bude taky existovat inspekce inspekce?

Jan

Aby dohonili prchající diesely. Inspekce inspekce budemít majáků dvojnásobek atd.atd…

Alibaba

A na základě čeho soudíte, že je budou zneužívat?

MP22

Hurá! Teď ať jsou ti šmejdi, kterým se nechtělo na 5 let starém autě opravit filtr pevných částic podělaní za ušima. O starých autech co žerou olej a kouří jak komín ani nemluvě. Konečně tohle začne ze silnic mizet, ta situace, kdy si tady kvůli zanedbané údržbě aut čoudíme svinstva do obličejů je neuvěřitelná.

Libor

Koukám hrdina jako prase co se ani neumí představit a radějí křičí do tmy jako anonim. Hotové něštěstí je, že i tací co rozumu moc nepobrali a jediný smysl jejich života je závidět druhým, mají právo se věřejně vyjadřovat.

MP22

Jo Libore, tak hlavně že ty tu máš celé jméno, adresu a fotku s maminkou. Hele rozumu si moc nepobral ty. Zjisti si, co z těch zanedbaných aut leze a co to způsobuje s naším zdravím. Ale tebe to asi nezajímá, ty budeš totiž neuvěřitelný blb už podle toho, jak vystupuješ, takže tvoje starosti jsou jiný. Tak se aspoň prosímtě neser do lidí, kteří mají starosti o věci, který tvý tupý hlavě nic neříkají. Fakt Libore, běž radši skočit do zdi a tohle nech pro dospěláky.

Honza

Libore, klid, MP22 je tu už roky, mnohokrát jsem s ním diskutoval. Ty jsi taky ANONIM, když nemáš příjmení a mail.
A kdyby nebyl anonym, tak co to změní? Má normální názor, pravidla neporušuje, tak co řešíš? Že s ním nesouhlasíš? No, tak to budeš muset na Žena-in.🤦🏼

Michal Bartoníček

Píšete o rozumu, ale sám ho dle stylu psaní máte pomálu. Ale tak hlavně, že jste se veřejně vyjádřil a vaše právo neutrpělo. 🙂

Jan Sůra

Libore, vzhledem k inteligenci vašich příspěvků bude jednodušší, když svá moudra budete šířit někde jinde.

PetrK

teda jestli za vším vidíš závist, tak to o tobě hodně vypovídá… říká se tomu projekce, ale to asi už nepochopíš

Jan

Tak jako v minulosti to dopadne výprodejem těchto aut na východ, kde nafta stojí méně a STK do 3.5 tuny nikdo neřeší…

MP22

No super, a my tady nebudeme ty sra*ky čuchat, to ať si vyřeší na východě. Tady totiž nejde o emise CO2, ale o ty pevné částice a jiné, které škodí lokálně.

Ares

Prosimtě přestaň tady krmit, za posledních 25 let ubylo tolik smradlavejch aut o kterých se ti ani nesnilo.

Emise

Auto nová s vymontoványm čili – bez filtru pevných částic ale nekouří. Tak jak to za jízdy poznají. Prvním vodítkem auta bez filtru je černá koncovka výfuku. To musí ale auto zastavit.

Ládin

Nechci Vám kazit iluze, ale starých aut se to nedotkne v nejmenším, toto je taková show pro media. Nehodnotí se dle naměřeného čísla, ale porovnává se s tím, co výrobce nasliboval.

Viki

Stejně nebudou kontroly provádět v severních čechách nebo na D7. To by naši rómští spoluobčané, kteří ještě pracují, neměli čím jezdit do práce. A pak by šli na sociální dávky a páchali trestnou činnost. Dávno se ví, že na D7 se nekontroluje dálniční známka. Nechává se tam život plynout a funguje to. Jak zasáhnou na technický stav těchto aut, tak na tom stát jen prodělá.

Alibaba

D7 je v nenavázaném úseku u Chomutova bez poplatku, takže proč kontrolovat.
Až bude ten kousek navázán na dálniční síť, tak se až na nějaké obchvty zpoplatní úplně.

MaPe

A jak toto bude řešeno legislativně? V článku se uvádí, že zastavování jim musí zajistit PČR, ale dle jakého písmena patrně § 79-Zastavování vozidel bych měl reagovat na jejich činnost? Nevzpomenu si na co by se dala tato kontrola „našroubovat“. Nebo proběhne nějaká novela?

Jinými slovy, na základě čeho bych je měl následovat a zastavit jim pro kontrolu?

Kubrt

Novela zákona o silniční dopravě, vstoupí v platnost 1.7.

Matador Cemp.

Konečně někdo zamává se sobci otravujicími ostatním lidem ovzduší. Dával bych INSIDu odměny za počet odlovených dýzlvraků, aby se je náhodou některý čoudil nepokusil zkorumpovat.

Libor

Diesel se píše s měkám i a se s né z.
Hlavní je si ale ulevit, že ano.

Roman osobně

Ano, píše se diesel, ale v přepisu slangu se často používá slůvko „dýzl“.

Petr

Kupka už končí. Jeho snaha zabavit občanům auta na dopravu do zaměstnání skončí tak,že sám přijde o ministerskou dobře placenou pozici. Správná cesta je důsledná kontrola činnosti STK,pokud toho nelze dosáhnout tak zrušit STK….V mnoha zemích ani STK neexistuje.Jen tady je to cesta pro pár jedinců jak rychle zbohatnout.

Tonda

Toto je nejlepsi vec co mohk Kupka udelat! Kazdy komu proste kouri auto tak ten na silnici nepatri tecka.

EC104

Nekouřící auto jsem ještě neviděl…když chytne baterkáč čoudu je ještě víc.

Ondra K.

Bych řekl, že zrovna Kupka je jedním těch, kteří by mohli sedět v případné vládě ANO+ODS.

Vojtech

No Havliček 3 ministerstva nedá

Jarda

i tam kde stk neexistuje, není žádné právo provozovat nevyhovující vozidlo..alespoň je vidět, jak česi přemýšlí, kdyby nebyla kontrola, tak provozují totální vraky..

Kebab

Ještě že teď je neprovozují, když ta kontrola je…

Jan Sůra

V mnoha zemích není národním sportem podvádět, krást, ojebávat. V ČR může opakovaně usvědčený lhář vyhrávat volby.

superhero

No úplně bych si jiné státy neidealizoval. DieselGate, prezidentské volby v USA, DDT, olovnatý benzín, role BigOil v ignorování klimatické krize. Bohužel…

Jan Sůra

Neidealizuji, ale ta komoušská nátura vše ojebávat zjevně nezmizela ani po 35 letech. Stačí se podívat do diskuze třeba na toto téma.

Jan

Myslíte, ze ta ojebávačská nátura je daná komunisty? Resp. že za takovou náturu můžou zrovna oni?

Tonda

Boze diky!!!! Jsem za to rad a pokuty bych daval likvidacni. Spousta techto lidi je naprosto lhostejna vuci ostatnim.

milan

Vážený mám k Vám otázku a proč si nemůžu,ophui STK udělat v Plsku případně na Slovensku. Copak tam mají jiné normy

milan

A proč si nemohu jako občan EU udělat STK v Polsku anebo na Slovensku. Zřejmě mají jiné normy.

Pepin

Nejde ani tak o normy jako o systém a registr. Každý stát má svůj – tedy až EU zavede jednotný systém a jednotný registr, tak budeme moct jezdit na STK do Německa, Polska nebo klidně do Španělska… zároveň v rámci EU odpadne systém dovozů a podobně. Jenže toto není a asi dlouho nebude na pořadu dne.

Ládin

Proč? Stát mě nutí do nesmyslné zkoušky, zabiju čas a utratím na STK, zdůrazňuji bez úplatku, a za rok a půl mě fízl u cesty naměří přes limit. Jak jsem se provinil?