20 měsíců bez Benešova mostu. V Ústí nad Labem začne roky odkládaná oprava

Benešův most v Ústí nad Labem. Foto: Město Ústí nad LabemBenešův most v Ústí nad Labem. Foto: Město Ústí nad Labem

Kvůli opravě vypukne série dalších omezení.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Šimon Kuchař

Dobrý den.
Má někdo informace o tom, jak bude vypadat doprava pro osobní auta a autobusy, až se zavře most v Mojžíři? Podle mých informací se má celý zbourat a stavět zcela nový. Díky

Johniee

Jsem docela zvědavý, jak to bude v září s půlmaratonem a přeběhem. Každý má jiné problémy, tak pochopte běžce, díky 🙂

Bobek

Navrhuju z půlmaratonu udělat… eh… tak prý se tomu říká aquatlon. To jsou věci.

Nikola

Tak ještě mohou běžci využít lávku na železničním mostě, provizorní lávku anebo se zavře jeden pruh na Mariánské mostě 😆

os.ka.rek

„Obyvatele Střekova čeká přibližně od poloviny června do poloviny září další komplikace. Bude se opravovat Penny market, jediný obchod tohoto typu v okolí. V případě zdržení bude město požadovat sankce.“

Za prodlení s rekonstrukcí soukromého supermarketu? Oni jim dotují provoz?

Nikola

Nedvědicky, ve stylu ANO, dokáže zařídit vše.
Třeba také to, že na objízdné trase začne DP stavět nové trolejové vedení. Ale to prý dopravu neomezí🤦😁

Zbynek

Lávka je pro cyklisty stejně jako pro řidiče aut a cestujici v dopravních letadlech. Na lávce zákaz vjezdu všech vozidel a povinnost vést kolo.

Panoramix

Téměř 2 roky práce a jenom oprava, která pouze o něco prodlouží životnost? Čím to, že mosty přes dálnice se boří jeden po druhém a nahrazují novostavbami za pár měsíců, zatímco zde se postupuje asi tím nejhorším možným způsobem, kdy se most při nepřiměřeně dlouhé uzavírce pouze pospravuje a vylepší, aby se mohl za pár let opravovat/přestavovat znovu? Přeci jen má ten most 90 křížků “na krku” a jakákoliv oprava nemůže být dlouhodobě perspektivní. Stejně se bude muset časem přistoupit ke kompletní náhradě.

aldazfrantiškova

co třeba památková ochrana. Srovnávat most dr.E.Beneše s prefabrikovanými mosty přes dálnice není úplně ideální. A podívejte se, když se chce postavit nový most, jako třeba na Výtoni, jaké je kvůli tomu haló.

Martin

Srovnáváte dva úplně odlišné typy mostů. Šmejkalka na D1 se taky opravuje a to je jenom o rok mladší než Benešák. Jsou mosty a mosty.
Tady jde o kompletní rekonstrukci, která přidá určitě několik desetiletí 😀

lex lut0r

já se prostě divím že neudělají nový…. výroba by zabrala méně času… během výroby by mohl být otevřený … omezení by bylo také kratší …. vyrobil by se někde blízko na břehu a pak by se po vodě dopravil na místo jako mosty na trati lovosice – litoměřice a bylo by po ptákách…

KRV

Málokde má jedna dopravní stavba tak významný vliv na život. Na 20 měsíců se rozpůlí krajské město. V zimě stačilo omezení jednoho pruhu (ze tří), kvůli instalaci nového světelného zařízení pod Mariánskou skalou a na Střekově vznikly ze všech tří možných směrů dvou a více kilometrové kolony (z každého směru). Máme se na co těšit.

Vráťa

A to jste ještě neviděli vodorovné značení, které finišuje. Do teď si řidiči tak nějak vycházeli vstříc ve dvou pruzích a hle, jeden pruh bude pouze pro bus. Peklo nás opravdu čeká.Děkujeme městu a kraji a všem, kteří pečlivě připravují občany o nervovou soustavu

JiříM

Pokud je pravdou, že se vyhradí jeden prouh pro MHD, tak je to za mě fantasticky pozitivní zpráva. Doteď byla MHD při dopravních komplikacích dost znevýhodněna. Děkuji paní ředitelce DPMÚL, že dodržela slovo a dotáhla to do konce.