158 dotazů, zpoždění přes rok. ŘSD přiblížilo stavbě části obchvatu Pardubic

Most přes Labe na trase severovýchodního obchvatu Pardubic. Foto: ŘSDMost přes Labe na trase severovýchodního obchvatu Pardubic. Foto: ŘSD

Jde o zatím největší zakázku v režimu Design&Build. Hotovo má být do roku 2025.

Zpět na článek
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Šejdr

Hotovo mělo být před 20 lety. Stotisícové město protažené od východu na západ, kde vedou mezi východní a západní částí města pouhé dvě ulice…

Cracatit

Odkaz na leták ŘSD je nefunkční = page not found.

David

Vymažte tečku na konci a jde to.

jan H

V odkazu na leták ŘSD je nesprávně ještě tečka na konci, tedy na první klik nefunguje, díky

Kebab

Snad se v budoucnu dořeší i pořádné napojení na I/37. Tam je to bída už dnes, natož po zprovoznění.

Zbyněk

Na ŘSD si nevšimli, že žádný obchvat Pardubic není potřeba, protože jej tvoří D11 a D35?

Martin

Příměstské dopravě D35 nepomůže. Nejen že tato stavba ulehčí provozu v centru města, ale také na objízdné trase Staré Hradiště – Brozany – Ráby – Kunětice – Sezemice, kterou navíc využívaly hojně i přespolní do otevření D35 (most v Kuněticích byl permanentně natřískaný, dnes je snížení provozu znát, ale po dostavbě SV obchvatu Pardubic by tu měl být provoz na úplném minimu).

Jen mám trochu obavy, co to udělá s dopravou u Globusu, kde je to na hraně už nyní. Kolovratník a ŘSD před časem říkali, že to řeší, ale zatím to k nějaké zlepšení do doby otevření nevypadá.

Surio Mario

Copak u Globusu, tam je ten kruhák ještě docela kapacitní a hlavně dostatečně velký, ale malý kruhák v Trnové u Kalvodů bude peklo. Tam je dost intenzivní doprava ze všech čtyř směrů a podle vizualizací to vypadá, že tam nepřidají ani nové bypassy (aspoň od Globusu do Polabin by se moc hodil).

martin749

Kruhák v Trnové je součástí stavby I/36. Proto se tam při stavbě trati do Ohrazenic daly jenom kříže. Manipulační oblouky se doplní až po přestavbě křižovatky.

Surio Mario

Já měl na mysli bypassy silniční, aby auta aspoň v některých směrech vůbec na kruhák nemusela (jako je to teď u Kalvodů z Polabin doprava na Poděbradskou).

Oskarák

No stavba obchvatu je určitě potřebná, ale myslím si, že by stačil dvoupruh právě s ohledem na již existující spojení po D35.

Surio Mario

On to není ani tak obchvat, jako spíš přímá spojka uvnitř města mezi dvěma největšími sídlišti a současně propojení výpadovek na Holice a na Chlumec. Pomůže to hlavně centru Pardubic, kudy dnes musí jezdit osobní doprava (protože druhá trasa přes Kunětice je časově zcela nevyzpytatelná díky dlouhodobě nefunkčním semaforům na úzkém mostě) a taky prostoru kolem hlavního nádraží, odkud zmizí nemalá část nákladní dopravy.

Jiří Kocurek

https://mapy.cz/s/famaresuja
Prokopův most, doporučuju zaměřit se na dopravní značení. Objíždět to po tř. Kpt. Jaroše, když jeden potřebuje z východu Pardubic na západ města.

Joe

Jestli to myslíte jako fór tak se nepovedl. Jestli vážně, tak zase potvrzujete, že o dopravě v Pardubicích víte tak říkajíc pendrek.