V Brně se po půl roce vracejí vlaky opět na dolní nádraží

Cestující, kteří chtějí v Brně využít vlak, musí po půl roce místo na hlavní nádraží na nedaleké dolní nádraží. Důvodem
Cestující, kteří chtějí v Brně využít vlak, musí po půl roce místo na hlavní nádraží na nedaleké dolní nádraží. Důvodem přesunu na stanici, odkud jezdila většina vlaků z Brna celý loňský rok, jsou stavební práce mezi hlavním a židenickým nádraží.
Omezení potrvá od soboty 4. července až do 2. srpna. Podle informací na stránkách Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje budou některé vlaky končit už v Králově Poli. Obnoví se také posilová tramvaj P6 a autobus 61 začne zajíždět k dolnímu nádraží.
Na dolní nádraží zamíří vlaky linky R9, tedy spoje do Prahy přes Havlíčkův Brod. Dosud končí na hlavním nádraží. Výjimkou jsou vlaky R9/990, 988, 991, 989, které začínají/končí v Brně hl. n. Linka R8 Brno – Bohumín bude zkrácena jen do brněnského hlavního nádraží.
V případě spěšných vlaků Pernštejn na dolním nádraží začínají, končí ale na hlavním. Osobní vlaky z Blanska do Křenovic budou mít speciální výlukový jízdní řád, pojedou ale přes hlavní nádraží. Vlaky, které jezdí ze Židlochovic do Tišnova, skončí cestu v Brně na hlavním nádraží, do Tišnova nedojedou, a vlaky mezi Břeclaví a Tišnovem pojedou přes dolní nádraží a hlavní vynechají.