Předplatné na létání. Wizz Air otestuje v Polsku a Itálii nový produkt
Produkt je určen zejména pravidelným cestujícím, kteří si budou moci zafixovat ceny svých letenek.
Nízkonákladová letecká společnost Wizz Air otestuje v Itálii a Polsku svůj nový produkt – WIZZ MultiPass. Půjde o šestiměsíční předplatné na vnitrostátní lety v Itálii a mezinárodní linky z a do Polska. Služba bude spuštěna v květnu. Konkrétní termín ani ceník zatím nebyl zveřejněn. Cestující si bude moci vybrat z různých tarifů, tedy jak ten nejnižší jen s malým příručním zavazadlem, tak také vyšší se zapsaným zavazadlem a prioritním odbavením.
„Wizz MultiPass je skvělou příležitostí pro časté cestovatele, jak si zajistit přístup k nejlepším cenám bez ohledu na sezónnost. Věříme, že díky inovativnímu produktu budou mít naši cestující z Polska ještě více příležitostí cestovat do svých oblíbených destinací nebo objevovat nové, případně je měnit každý měsíc, “ uvedla za dopravce Alexandra Avadanei.
Z dostupných informací vyplývá, že produkt je určen zejména pravidelným pasažérům. Výhodou předplatného může být možnost si zafixovat cenu letenek na celé období předplatného. Zákazník totiž po každé měsíční platbě obdrží kupóny, které může jednou měsíčně směnit za jednosměrnou nebo zpáteční letenku. WIZZ MultiPass půjde zakoupit a obnovit 1. den každého měsíce, první let lze uskutečnit 5. dne v rámci 30denního cyklu předplatného.