„LuftJardův návrat“ do ČSA. Airbus vzlétne v barvách Slavie
Zatímco se v neděli fotbalisté Slavie marně pokoušeli vstřelit v Plzni gól, v hangáru na pražském letišti začali technici s
Zatímco se v neděli fotbalisté Slavie marně pokoušeli vstřelit v Plzni gól, v hangáru na pražském letišti začali technici s polepem airbusu A319 registrace OK-MEL s logem Slavie. České aerolinie mají poprvé ve své flotile letadlo s reklamou na fotbalový klub
Fotbalový klub s čínskými nápisy na dresech vede Jaroslav Tvrdík, někdejší prezident ČSA. Právě za Tvrdíka začala cesta aerolinek téměř do záhuby: velkolepé výdaje a nezvládnutá expanze uvrtaly tehdy ještě státní firmu společně s nástupem dalšího managementu téměř na hranu bankrotu. Patnáct let po jeho nástupu do funkce šéfa ČSA tak budou mít zaměstnanci jeho působení opět na očích. Polep budí už značné emoce na sociálních sítích, právě kvůli Tvrdíkovi, který si za své působení v ČSA vysloužil přezdívku LuftJarda.
Airbus, která se má letos vrátit zpět leasingové firmě a být z flotily vyřazen funguje v poslední době často jako záloha. Zítra se má vydat s fotbalisty Slavie do nizozemského Maastrichtu k odvetnému zápasu Evropské ligy s belgickým Genkem.
„SK Slavia Praha si u ČSA objednala leteckou přepravu na vybrané zápasy svého A-týmu v Evropské lize, včetně zítřejšího letu do Maastrichtu a pátečního zpátečního do Prahy. Kromě letecké přepravy si klub současně u ČSA objednal i speciální polep letadla Airbus A319. Jedná se o standardní obchodní spolupráci,“ řekl mluvčí ČSA Daniel Šabík.
Slavia dříve dlouhodobě spolupracovala se společností Smartwings (dříve Travel Service). Spolumajitel Smartwings Jiří Šimáně působil i ve vedení klubu, s Tvrdíkem se ale neshodli. Tvrdík přivedl do Smartwings i čínské investory, jejichž podíl ale chtějí čeští akcionáři vykoupit.