AURES Holdings si nechává měřit spokojenost zákazníků, meziročně si polepšil
Meziročně si firma polepšila na všech trzích, kde působí.
Společnost AURES Holdings, která provozuje síť autocenter AAA AUTO a Mototechna, zveřejnila nová data o zákaznické spokojenosti pomocí ukazatele Net Promoter Score (NPS). Ten vyjadřuje ochotu zákazníka doporučit prodejce svým známým a přátelům a je celosvětově uznávaným standardem měření zákaznické spokojenosti.
Firma je jedinou v oboru prodeje použitých vozidel, která tuto metodiku zveřejňuje. Data poskytuje společnost InsightSofa se svým pokročilým software poháněný umělou inteligencí pro měření a práci se zákaznickou (CX) a zaměstnaneckou zkušeností (EX).
„Měření NPS řadíme do strategických aktivit. Zákazník je pro nás středobodem všeho. Zpětnou vazbu z měření NPS používáme pro zlepšování prodejních a výkupních procesů a zvyšování jejich efektivity. Cílem je, aby zákazníci byli spokojení a měli důvod se k nám vracet,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings.
Meziročně si firma polepšila na všech trzích, kde působí. Zákaznická zkušenost, odborně nazývaná CX neboli Customer Experience, je laicky řečeno hodnocení, které v nejjednodušší podobě najdete na spoustě prodejních platforem, ale i například ve vyhledávači Google ve formě hvězdiček a bodů. Analýza posuzuje například i efektivní řešení požadavků nespokojených klientů, zvyšování spokojenosti zákazníků a celková péče o klienty v průběhu celého roku. V případě sítě AAA AUTO byl celkový vzorek zákazníků, kterých se společnost dotazovala, 23 tisíc; tedy násobně víc než u recenzí na internetovém vyhledávači.
„Za loňský rok jsme v AURES Holdings na trzích v České republice, na Slovensku a v Polsku udělali velký pokrok – v hodnocení NPS za celý loňský rok jsme skončili na 42 bodech, což považuji za skvělý výsledek. V České republice jsme výsledek NPS za rok zlepšili o 15 bodů na prodeji a o 12 bodů na výkupu. Ve všech zemích jsme si polepšili na výkupu i na prodeji minimálně o 12 bodů,“ doplnila Karolína Topolová. Podle ní je hodnocení i jedním z důvodů, proč firma loni zaznamenala prodejní rekord.