Airbus A380 Emirates získal netradiční nátěr, láká na Expo v Dubaji
Dopravce kvůli reklamě na výstavu opustil od tradičního bílo-zlatého barevného schématu.
Letecká společnost Emirates proměnila jeden ze svých letounů Airbus A380 v létající reklamu na výstavu Expo 2020, která začne v říjnu v Dubaji.
Letoun registrace A6-EEU představily Emirates dnes v Dubaji. Aerolinky jsou oficiálním dopravcem výstavy, na Expo 2020 lákaly už některé polepy na letadlech. Tentokrát ale letadlo získalo výraznější zbarvení. Firma opustila tradiční kombinaci bílé a zlaté a namísto toho použila hlavně modrou, zelenou, oranžovou, růžovou, fialovou a červenou barvu.
Ze spodní části letadla zmizel tradiční červený nápis Emirates, nahradil ho nápis Dubai Expo. Lakování proběhlo přímo v Dubaji v zázemí Emirates, zabralo celkem 16 dní. Nový nátěr se postupně objeví na třech letadlech A380. Poprvé se objeví zítra na letu z Dubaje do Los Angeles.
Emirates svá letadla dlouhodobě využívají pro speciální polepy, například se sportovci nebo upozorňující na nelegální obchod se zvířaty.
Letecká společnost využila na letadle i obrázek letušky, která upoutala velkou pozornost díky reklamě, ve které vyšplhala na vrchol nejvyššího mrakodrapu na světě Burdž Chalífa.