Dřevěné příbory, kompenzace do 10 dní. Ryanair slibuje, jak se letos zlepší
Letecká společnost Ryanair chce do pěti let zrušit na palubách svých letadel veškerý plastový odpad. Místo toho chce cestujícím nabízet
Letecká společnost Ryanair chce do pěti let zrušit na palubách svých letadel veškerý plastový odpad. Místo toho chce cestujícím nabízet nabízet například kávu v kelímcích z rozložitelných materiálů nebo dřevěné příbory.
Jde o jeden z bodů programu Always Getting Better pro letošní rok. Ten Ryanair zavedl v roce 2014 po velké kritice svých zákazníků za to, jak se k nim chová. „Do pěti let chceme zrušit všechny nerecyklovatelné plasty na palubě našich letadel,“ řekl Kenny Jacobs z Ryanairu.
Posun k větší ohleduplnosti k životnímu prostředí je v případě Ryanairu pozoruhodný. Šéf aerolinek Michael O´Leary připomínal svými výroky v minulosti o možném globálním oteplování spíše Václava Klause.
Firma ale slibuje na letošní rok jiná zlepšení. Novinkou je například garance nejnižší ceny. Pokud někdo najde na stejné trase ve stejný den nižší cenu, firma mu uhradí rozdíl v ceně a ještě dostane pět euro bonus.
Po loňské vlně rušení letů kvůli nedostatku pilotů se může nejzajímavějším opatřením pro cestující zdát garance vyřízení žádosti o kompenzace podle evropského nařízení 261 (např. odškodnění za zpoždění či zrušený let) do 10 dní. Firma kvůli tomu v Madridu zřídila speciální zákaznické centrum se 150 zaměstnanci.