V Praze končí dlouhá výluka v Nádražní, podél Vltavy vznikla odbočka pro nový most

Rekonstrukce Nádražní ulice v Praze. Foto: RopidRekonstrukce Nádražní ulice v Praze. Foto: Ropid

Mezi Smíchovským nádražím a Barrandovem proinvestoval DPP více než půl miliardy korun.

V Praze skončí v sobotu největší tramvajová výluka letošního roku. Od soboty bude možné opět dojet tramvají z centra města až na Sídliště Barrandov.

Končí rozsáhlá rekonstrukce tramvajové tratě v Nádražní ulici. O ukončení výluky informoval Ropid na svém facebookovém profilu. Od března nejezdí tramvaje v úseku ze Smíchovského nádraží až na Sídliště Barrandov. Tramvaje se na Barrandov vrátily v červnu, kdy došlo k zavedení takzvaného ostrovního provozu z Hlubočep. Během něho provedli zaměstnanci DPP poprvé výměnu podvozků tramvaje mimo dílny.

Obnovení provozu znamená návrat linek 4, 5, 12, 20 i noční 94. Opravou prošel celý úsek mezi Smíchovským nádražím a Zlíchovem. Vznikla nová bezbariérová zastávka Lihovar, končí naopak zastávka ČSAD Smíchov.

Rekonstrukce využil DPP i k přípravě zahájení budoucích staveb. Na smyčce sídliště Barrandov vzniklo prvních 40 metrů kolejí, aby nemusel při pokračování stavby na Slivenec omezovat DPP provoz na smyčce. Podobně proběhla příprava pro stavbu Dvoreckého mostu v lokalitě u Lihovaru. Pro budoucí přemostění Vltavy založil DPP kolejový trojúhelník.
Oprava úseku ze Smíchova je největší letošní investiční akcí DPP v oblasti tramvajových tratí, náklady dosáhly 550 milionů korun.

Rekonstrukce Nádražní ulice v Praze. Foto: RopidPříprava pro budoucí napojení Dvoreckého mostu. Foto: RopidRekonstrukce Nádražní ulice v Praze. Foto: RopidRekonstrukce Nádražní ulice v Praze. Foto: RopidNová zastávka Lihovar na opraveném úseku Smíchovské nádraží - Hlubočepy. Foto: Ropid
Tagy Dopravní podnik hl. m. Prahy dpp Pražská integrovaná doprava Top výluka Smíchovské nádraží - Hlubočepy
88 komentářů