Autobusy Doprava ve městě Trolejbusy

V Pardubicích chybí řidiči, dopravní podnik proškrtá jízdní řády

Nový trolejbus Škoda 30Tr SOR. Foto: DPMP
Nový trolejbus Škoda 30Tr SOR pro Pardubice. Foto: DPMP

Nedostatek řidičů přinutil Dopravní podnik města Pardubic (DPMP) ke škrtům v jízdních řádech.  Od 31. srpna s platností nových jízdních řádů omezí provoz některých trolejbusových linek, na jedné lince zastaví provoz úplně.

Vyplývá to z oznámení, které DPMP zveřejnil na svých stránkách. „ Z důvodu přetrvávajícího nedostatku řidičů jsme nuceni dočasně upravit rozsah dopravy na některých linkách, konkrétně na vybraných páteřních snížit počet spojů nabízených ve špičkách pracovního dne z šesti na pět za hodinu, linku 4 pak omezit úplně,“ uvedl DPMP-

Nedostatek řidičů je celorepublikový problém, DPMP letos uvedl, že průměrný věk řidičů dosáhl ve firmě 53 let. Dopravci zatím nepomohlo ani nedávné ulehčení podmínek pro řidiče trolejbusů ani náborový příspěvek 40 tisíc korun. Firmě chybí zhruba 20 řidičů, zaměstnává jich 190.

Od neděle 1. září se mění v Pardubicích i tarif pro seniory.   Nově budou všichni senioři nad 70 let jezdit zdarma. Nové pravidlo bude platit i pro cestující, kteří nemají trvalý pobyt v krajském městě. Revizorům se prokážou platných dokladem, občanským nebo řidičským průkazem či cestovním pasem.

Změny v Pardubicích
pracovní dny
• linka 2 – zkrácení dvou odpoledních spojů do zast. Pardubičky, točna
• linka 4 – pozastavení provozu
• linka 5 – interval v přepravní špičce nově 12 minut
• linka 6 – interval v přepravní špičce nově 12 minut
• linka 10 – rozdělení některých odpoledních spojů na zast. Hlavní nádraží
• linky 8/88 – interval v přepravní špičce nově 12 minut
–          souběžně s tím vyhovujeme žádosti městského obvodu Pardubice III ve věci prodloužení celkem čtyř párů spojů v pracovní den ze zastávky Dubina,točna až na zast. Dubina,Dubinská, úprava bude zrealizována spolu s návratem podoby linky do běžného provozního režimu nezatíženého omezeními
• linka 13 – interval v přepravní špičce nově 12 minut
• linka 27 – dva odpolední spoje ze zast. Zdravotnická škola pojedou nově později, v 17:16 a 17:46

soboty, neděle a svátky:
• linka 17 – podvečerní spoj ze Srchu pojede dříve (nově Srch,točna odj. 18:41)
• linka 24 – nový spoj v 19:06 z Hlavního nádraží do zast. Domov mládeže, pojede pouze v neděli
V celé síti byly upraveny hodnoty mezizastávkových jízdních dob, což se může projevit v minutových posunech časových poloh spojů z jednotlivých zastávek.

68
Diskuze

avatar
11 Komentáře
57 Reakce na komentáře
28 Sledující tohoto příspěvku
 
Nejvíce hodnocený komentář
Nejžhavější komentáře
30 Autoři komentářů
Železničář z venkovaK.S.Ušatáa8nV.N. Čerství autoři komentářů
  Odebírat  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Leinad
Host
Leinad

Hlavní je, že důchodci můžou jezdit zdarma. Koho zajímá, jestli bude z čeho zaplatit personál?

Prcek
Host
Prcek

Kdyby umožnili mladým nechat si udělat autoškolu na B oproti smlouvě třeba na dva roky a zároveň na D na další třeba 4 roky tak by těch řidičů bylo určitě víc.

Anonym
Host
Anonym

Ale takhle to funguje s tím D….

Cestující
Host
Cestující

No,není to asi první přešlap vedení DPMP.Nesmyslné je také to,że ze stejné zastávky mimo centrum odjíždí všechna spojení ve stejném směru hnedle po sobě.Potom 20 min nejede nic.To nepochopí asi nikdo normální.

A.R.
Host
A.R.

A to tam mají dopravní fakultu.

K.S.
Host
K.S.

Další důsledek naší přehřáté ekonomiky a demografické změny, která nastává, výsledkem je nedostatek lidí pro velké množství profesí, jenže toto nelze řešit imigrací. Naopak je třeba aby došlo k dokončení transformace ekonomiky, jenže důsledkem toho bude růst nezaměstnanosti a dost možná odchod některých velkých podniků do zahraničí, což bude ale pro lidi v daném místě těžké. Myslím že místo dosavadního zaměřování se na relativně levnou produkci pro někoho dalšího ve velkých závodech, mělo by dojít k přeorientování se na menší podniky, které ale budou dodávat finální výrobky nebo služby. Jenže tomu asi tak úplně nenahrává prostředí se složitou byrokracií. Samozřejmě… Číst vice »

Ušatá
Host
Ušatá

Základ je v tom, že není možné, aby každý mohl studovat, i když na to naprosto nemá, aby tu byly obory, které nikdo nepotřebuje (tedy takové ty ideologické, multi apod.) a že bude ohodnocována práce a ne jakoby zaměstnání typu modelek, fotbalistů a dalších, kteří nám k ničemu nejsou. Ať to dělají jako koníčka a přes den pracují v oborech které jsou potřeba. To není, jak někteří to budou chtít pojmenovat – žádná totalita či nesvoboda, ale nutnost, protože jinak se společnost rozloží.

Zlínka
Host
Zlínka

Nedá se nic jiného, než s vámi souhlasit. Vysokou mohou studovat i mladí, kteří na to nemají.
Různé humanitní obory jsou později nazaměstnatelní. I u nás ve Zlíně, vyrábíme takové mladé lidi. Tady nejde jen o řidiče. Ale i o ostatní obory. A spousta těch, co toto podporují vám reknou: Není třeba nic měnit, jídlo a ostatní výrobky klidně dovezeme z EU.

K.S.
Host
K.S.

Pokud bude někdo direktivně rozhodovat o tom co je „potřebné“ a co není, tak se z toho totalita stane, snahy řídit vzdělávání podle přání průmyslu (nedávné prohlášení předsedy svazu průmyslu) a budeme lidi cpát na učňáky, tak to bude zhruba stejné s Vámi kritizovanými obory, nehledě na to že to povede jenom ke konzervaci průmyslu v současném stavu. Což je problém, protože hrozí jeho zastarání a jediné čím by pak mohl konkurovat budou speciální výrobky, které ale budou náročné na preciznost a schopnosti, což zase dnes učňáky neumí předat. Ona současná epidemie „nesmyslných oborů“ je jenom důsledkem dvou věcí, jednou… Číst vice »

Zlínka
Host
Zlínka

Jezdí k nám příbuzná ze Švédska. Pracuje ve školství a diví se, že neumíme si školství udělat efektivní. Oni si tímto taky prošli, ale my jen opakujeme chyby, které už oni dávno poznali. Školství se musí odvíjet od toho jaké obory potřebuje trh práce. U nás je to na opak. A nejde o učňáky jak říkáte. Nám se nedostává i technických, lékařských oborů s vysokým vzděláním. Navíc zkuste odpovědět na konkrétní otázku. Dnes běžně neseženete třeba dobrého instalatéra, opraváře čehokoliv, ale i zubaře, dětského lékaře atd. Jak to chcete tedy řešit.? Pak se nedivte, že tu máme ukrajince a jiné… Číst vice »

MildaIV
Host
MildaIV

Tak u zubařú je škola zbytečně těžká protože je na začítku spojená s ostatními lékaři a neudělá ji spousta lidí, kteří by zubaře mohli klidně dělat.

Zlínka
Host
Zlínka

To asi nejde popřít. Ale to je právě ta záležitost školství. Zubaři nejsou už léta, takže na to musí reagovat ne zaměstnavatel, ale stát. Protože zaměstnavatel si je sám jaksi nevychová. Od toho má školství. A tak můžete jít obor od oboru.
Navíc zrovna zubaři dělají na sebe, tedy nikdo nemůže říci, že je zaměstnavatel obírá.

Ušatá
Host
Ušatá

No, dřív na to stačil i kovář, že? I ten zubař musí mít dostatek dalších znalostí z mediciny, protože se s tím vším setkává v praxi a ta neznalost může způsobit třeba i závažné dopady do zdraví nebo i smrt. Vím o tom dost, takže vím, co píšu. Lidi prostě musí přestat být líní, přestat mluvit o tom, co je zbytečné a co ne a co si někde najdu. Prostě mozek se musí cvičit, má dostatečnou a nevyužívanou kapacitu a je většinou využívaný ne víc jak z poloviny. A už tím učením i tzv. zbytečných věcí, zvyšuje svou kapacitu a… Číst vice »

K.S.
Host
K.S.

Ano, školství je tu neefektivní, o tom žádná, ale nemůžeme je podřizovat zájmům průmyslu první polovičky minulého století. To nejde. Problém je že tu nemáme vizi toho kam má země směřovat, otázka je jestli ji má vůbec někdo na vládní úrovni mít, nebo jestli tato má vzniknout ze společnosti jako takové. Vládní politiku pobídek jsme tu už zkoušeli a nevzpamatovali jsme se z toho doteď. A jen přebírání systému z jiných zemí nepůjde, bohužel, takže ty stejné chyby budeme muset opakovat také. Šlo by to do jisté míry omezit, ale kdyby se zaplatil stovce úředníků roční výjezd do několika zemí,… Číst vice »

MildaIV
Host
MildaIV

Nepřejímání řešení ze zahraničí u našich politikú a úředníkú je do očí bijící. Viz nedávna diskuze zde na zvýšení rychlosti v tunelu. Čest vyjímkám. Kdyby to tak dělali všichni, tak tu máme středověk. EET není žádná byrokrcie. Pro 90% poplatníkú znamenala pouze upgrade SW. Naopak znám mnoho restaurací, kterým EET výrazně omezilo daňové podvody. To jaký byl proti EET velký odpor jenom dokazuje, kolik se na daních podvádělo. Pokud věříme tomu, že existuje podnikatel, kteý nemá 5000 na pokladnu s podporou EET, pak bude problém asi u Vás. Osobně neznám moc lidí, kteří chodí k doktorovi dobrovolně. Problém je spíš… Číst vice »

K.S.
Host
K.S.

Ano, to je, bohužel, na druhou stranu nelze nikdy udělat, mimo technické věci jako železnice, přejmout zcela cizí normu, možná od Slováků, nebo Rakušáků by takový problém nebyl, ale pokud se budeme bavit o přejímání od Seveřanů, nebo Němců, Angličanů.. tak tam je dost jiné kulturní prostředí ovlivněné protestantismem, u nás byl velmi dlouho katolicismus, oba směry formovaly společnost jinak. EET, pokud vím, nějak zásadně daňové podvody nezměnilo a její příspěvek k vyššímu daňovému výběru je jen stěží odlišitelný od dopadu konjunktury, zejména pokud ten systém nepřináší nějaké extra velké benefity. Navíc při plném nasazení může, jak říkají právníci a… Číst vice »

MildaIV
Host
MildaIV

No zrovna na serveru, kde si vetšina myslí, že stát by měl dotovat kdejakou lokálku, s názorem, že daně jsou zlo asi moc nepochodíte. Jinak díky EET se DPH v restauracích snížila z 21% nejprve na 15% a potom na 10%. A podle ministerstva finincí se i tak vybere víc. Z tohoco jsem tak zaslechl o provozování restaurací, bych tomu i věřil. A mimochodem EET pomohlo poctivím obchodníkúm omezit nepoctivou konkurenci a to řada z nich ocenila. Státu pak pomohla omezit náklady na kontrolu výběru DPH(překvapivě je potřeba méně kontrolorú). Stačí přijít do podniku, zaplatit hotově a pokud platba nedojde… Číst vice »

K.S.
Host
K.S.

Já tvrdím že mi přijde že daně jsou zlo je obecný názor v populaci. Podle mne jsou služby za ně poskytované mizerné.

Posledních pár let mám tak nějak problém číslům ministerstva věřit, vylepšují si statistiku zajišťovacími příkazy a nevracením peněz po soudním rozhodnutí, takže bych ta čísla bral s rezervou. DPH obecně považuji jenom za zbytečnou daň sloužící pouze k plnění státní kasy. Nic víc. K tmu že vzniká nepoctivá konkurence musí být nějaký důvod, dost pravděpodobně příliš vysoké zdanění, řešit by se měla příčina, nikoliv až následek.

Ano, parkování by se mělo přesunout do režie komerčních subjektů místo měst.

Ušatá
Host
Ušatá

Měl jsem možnost mluvit s pár lidmi o praxi, která fungovala v různých provozech před EET a protáčely se mně panenky. Ty úniky a podvody musely být neskutečné. Nelze se také asi i proto divit, že leckde velmi výrazně naskočily ceny.

Zlínka
Host
Zlínka

Manželky brácha dělá kuchaře, od roku 2000 a jezdí především po horských hotelech. Dělá za minimální mzdu. No nedělá, zbytek je na ruku. A koupil barák s z poloviny předělal. Sám přiznává, že EEt je pro něj hrůza. Nedostává totiž ty peníze na ruku.
A to je celé EEt.

Ušatá
Host
Ušatá

U těch doktorů je to právě v tom, že málokterý má opravdu rozsáhlé znalosti a zkušenosti, ale hlavně zájem o pacienta. Takže je jednodušší ho posílat přes řadu dalších vyšetření a to stojí čas, peníze a v řadě případů to nic neřeší.

MirekK1
Host
MirekK1

Mno, vidím, že někoho školy ani nenaučily, že Ukrajinec se píše s velkým U 🙂

Zlínka
Host
Zlínka

To je tam proto, aby jste si toho všiml. Když někdo nemá argumenty, tak řeší velké písmeno. Asi jste vystudovaný humanista.

a8n
Host
a8n

Zjevně ho nenaučily ani to, že se nepíše aby jste, ale abyste.

Ušatá
Host
Ušatá

Mimo jiné, dá se to řešit třeba zdaněním, kdy ty potřebné obory budou zdaněny méně a ty „zbytečné“ razantně. I to je jedna z možností. Ale na druhé straně s Vámi nelze souhlasit. Prostě ať se Vám to líbí nebo ne, funkce společnosti, státu, musí být prioritou. Ono ani to plánování nesmí být sprostým slovem. I v domácnosti se plánuje. Takže nejdřív musí být zajištěno to, co je nutné pro žití a přežití a pak to ostatní. Nikdy se nevyhnete tomu, že musíte něco ovlivňovat a řídit. jde jen o to, aby za to odpovídali odborně zdatní lidé s dostatečnou… Číst vice »

Zlínka
Host
Zlínka

To jim nevysvětlíte. Oni doma nic neplánují. Ono děti nemusí.

K.S.
Host
K.S.

Dobře, jenže Vy v té úvaze máte otočenu logickou posloupnost, kdy stát nemůže existovat bez společenství a společenství bez jedinců, zatímco společenství bez státu a jedinci bez společenství ano. Navíc stát je asi 4.-5. úroveň abstrakce nad člověkem a jako takový je velmi vzdálený od reálných potřeba a změn ve společnosti. Mají mu být vyhrazeny záležitosti, které nejsou s to zajistit abstrakce pod ním. Tedy kraje, obce, rodina. Samozřejmě to nikdy nebude striktně odlišené, najdou se situace které nebude s to abstrakce pod tím řešit, ale nemůže rozhodovat o chování tak nepředvídatelného systému jako je ekonomika s desítkami milionů lidí.… Číst vice »

Ušatá
Host
Ušatá

Tedy, klobouk dolů, stává se tady z toho málem akademická diskuse na vysoce odborné úrovni. Nechci vše rozporovat, protože každý máme jiný pohled na svět, společnost. Je to asi dáno profesně. Já jsem dost založen na logickém uvažování, uznávám potřebu odhadovat věci do budoucna, co může nastat, s jakými dopady apod. Nejsem tedy příznivcem trhu za každou cenu, protože ten věci řeší až nastanou, dodatečně, tedy se zpožděním. Takže jednou není máslo a musí se zdražovat, jednou je sucho a neúroda, takže není zelenina, obilí apod. Díky předchozím úvahám se snižovaly stavy dobytka, snižovala se výměra zemědělské půdy, hazardovalo se… Číst vice »

K.S.
Host
K.S.

No vidíte, já zase dělám programátora a možná proto se mi zdají ony velmi dlouhé prognózy poněkud zbytečné, přece jenom iterační cykly se počítají na týdny až měsíce (u OS třeba roky, ale tam je to systém od systému) a je běžné že musím odstraňovat to co jsem rok zpátky přidával. Pokud bychom měli trh bez velkých zásahů, tak by to měl být schopen řešit, krom extrémních výkyvů, které utlumí jen a pouze jeho velikost a propojenost (pokud shoří obilí v půlce Olomoucka, tak to s trhem asi moc nehne, pokud už tedy není na limitech, trh s obilovinami je),… Číst vice »

MildaIV
Host
MildaIV

Dobrý začátek by byl zavést spoluúčast např. 10% nákladú že by si platili studenti jako školné. Odpustilo by se pouze studentúm ze sociálně slabých rodin. Zbytek by šel na dluh vúči státu, ketrý by se automaticky odmazával při platbě daní(např. 5% zaplacené daně z příjmu). Ti co by se odstěhovali do ciziny, by pak tento dluh museli splatit. Přístup ke vzdělání by to neomezilo a zároveň by odpadli ti, co jsou na školách zbytečně dlouho jenom proto, že se jim nechce do práce.

K.S.
Host
K.S.

Proč na dluh vůči státu? Já bych navrhl poplatek v hodnotě 5-10 tisíc za semestr, splatný buď přímo, nebo s odkladem. Ale to spíš z důvodu aby došlo ke změně úrovně a přístupu vyučujících na VŠ. Držet na škole která má učit moderní technologie osmdesátileté profesory, kteří učí posledních 30 let to stejné a od zkoušky si vyhazují jak se ten den vyspí, je prostě blbě. Poplatek by dost pravděpodobně vedl studenty k tomu že by se proti takovému chování snáze postavili. Takto se dají odbýt s tím že to mají zadarmo, jenže s poplatkem by tento argument byl lichý… Číst vice »

Jiří Kocurek
Host
Jiří Kocurek

Autoamtické odmazávání z daní nedává moc smysl ve chvíli, kdy není jasné, kolik má kdo zaplatit. Tedy jaké byly náklady na studium. To by pak mohl FÚ odmazávat 5 % z DPFO do nekonečna.

kakov
Host
kakov

Vážení, jakékoliv zpoplatňování nepovede ke zkvalitnění školství, ale naopak k prouhloubení současných problémů, školy budou ještě více závislé na tom, aby měli studenty, protože budou potřebovat jejich školné, v ještě vyšší míře budou studovat lidé, kteří na to nemají a studovat obory k ničemu, protože si to přeci zaplatí, školné (jakoukoliv formou) vytvoří sociální bariéru, díky které nebudou moci studovat nadaní a schopní, ale chudí studenti. naopak, když budeme klást důraz na kvalitu vzdělávání, ve výsledku tudíž na vychovávání schopných absolventů, dosáhneme hned několika pozitivních přínosů, stoupne vzdělanost a připravenost absolventů do praxe, uspoříme finance na školství, protože nebudeme 10… Číst vice »

Milos
Host
Milos

Místo trati do Letohradu mohli dát Leošovi MHD Pardubice 😀

Železničář z venkova
Host
Železničář z venkova

Tramvaje na to už má 😂

A.R.
Host
A.R.

Pochybuju, ze to jeste nekdy vrati zpatky. Ono se jim to zalibi, protoze to bude stat mene, pak si reknou, ze si na to lidi uz zvykli a uz nebudou mit vubec duvod snizovat interval linky. Spousta jich pojede autem nebo na kole.
A jsem si dokonce jisty, ze linka c. 4 uz nevyjede nikdy.
Proste DPMP a mesto to zase zvorali, kdyz nejsou schopni prilakat ridice.

Pišta
Host
Pišta

Rozhodně k přilákání více cestujících by vedlo zavedení časové přestupní jízdenky jako mají v Praze. Ono když se chcete dostat ze Svítkova do Nemošic, tak je opravdu lepší jet na kole nebo autem.

Milos
Host
Milos

Nepřestupní jízdenky mají v Pardubicích tradici a změna by mohla na cestující působit negativně

A.R.
Host
A.R.

Ze je neco tradice, neznamena, ze je to vzdycky dobre.

Jackub
Host
Jackub

„Nepřestupní jízdenky mají v Pardubicích tradici a změna by mohla na cestující působit negativně.“ Že je to ironie a nadsázka, viďte? 😉 Protože tohle nemůže nikdo myslet vážně. 😮 Nepřestupní jízdenky byly za minulého režimu všude a je to v podstatě relikt minulosti, v drtivé většině MHD různě po republice už dávno platí tarif přestupní. A považte, cestující si na to nejen zvykli, ale toho využívají! Ono když na jeden lístek dojedete přes celé město, je to nejen pohodlnější, ale i levnější. A ani krávy nepřestaly dojit! 😀

Miloš
Host
Miloš

Ano? A že je DPMP dávno nezavedl?

A.R.
Host
A.R.

Protože jim to pořád nedochází.

Nekdo
Host
Nekdo

dovolim si citat od neznameho prispevatele:

§1 Vždycky se to tak dělalo (Nikdy se to tak nedělalo)
§2 Ještě nic nepřišlo
§3 Všichni jsou na obědě
§4 Na to je předpis (Není na to předpis)
§5 Bylo by to příliš složité
§6 Cestující by to nepochopili
§7 Cestující by to zneužili
§8 Nepřestupní jízdenky k cestování prostě patří
§9 Nedělejte problémy a nějak se domluvte
§10 Stejně to bude na …

A.R.
Host
A.R.

Nebo z univerzity na rosicke nadrazi.

Nekdo
Host
Nekdo

to chodim vzdy pesky 😀

Alexandr
Host
Alexandr

V článku chybí informace, jestli dojde k omezení proti současnému stavu nebo se jen prodlouží prázdninový provoz. Pokud o prázdninách jezdily trolejbusy ve špičkách 6x za hodinu a na školní rok pojedou 5x za hodinu, tak je to ironicky řečeno geniální. Pokud město nevyužilo prázdniny k omezení provozu, tak udělalo hloupost. To budou mít (nejenom) školáci radost, až se nevejdou do trolejbusu.

P. S. Pardubice moc neznám, ale předpokládám, že na školní rok jezdí víc lidí v MHD ve většině českých měst včetně Pardubic.

Ondřej
Host
Ondřej

V létě jezdí 4 spoje za hodinu ve špičce, takže tento stav je něco mezi školním a prázdninovým jr.

Alexandr
Host
Alexandr

Děkuji za odpověď. 🙂

Pišta
Host
Pišta

Je to neschopné vedení DpmP včetně našich zastupitelů jako hlavního akcionáře DpmP.

Petr B
Host
Petr B

A my máne v Plzni nadstav :))

A nevím, jak v Pardubkách, ale 27 hrubého rozhodně řidiči nemají :-))

Kuba
Host
Kuba

V Pardubkách bez přesčasů rozhodně ano .)

Milos
Host
Milos

Ale za dva měsíce

Petr B
Host
Petr B

Tak my máme k základnímu tarifu ještě x různých automatických příplatků atp. 27 nemají ani tramvajáci

Svojsin
Host
Svojsin

Hradec, tedy co by In kartou dohodil a zbytek dojel vlakem, mají řidičů dost. Zajímavé….

Jiří Kocurek
Host
Jiří Kocurek

… co by parciálním trolejbusem dojel a zbytek dotlačil. Narážím na to, že by to „Koněpůlkám“ mohli odvozit „Mechovští“. Byť jen jednu linku. 😀

Zlínka
Host
Zlínka

Jenže před nějakou dobou udělali totéž. Ale to už se nehodí říct že?

Ondřej
Host
Ondřej

Svojsin „In kartou dohodil“ – hehehehehehehe Tak to jsem se pěkně zasmál. Vtipné!

Kuba
Host
Kuba

Jestli to nebude tím, že v Hradci někdy loni? seškrtali asi 6 % spojů a už se k původnímu stavu nevrátili 🙂

Kuba
Host
Kuba

Náborový příspěvek je sice pěkný, ale je to jednorázová věc a nemůže nikoho přilákat! 🙂 Tady jsou opravdu problémem mzdy. Pokud si za základní hodiny se všemi příplatky a prémiemi vyjezdíte horko těžko 27 tisíc hrubého, tak to opravdu dělají jen srdcaři nebo ti, kteří musí. Pardubice jsou poměrně drahé město.

LiborV
Host
LiborV

Další věcí, která bude u mnoha lidí důležitá pro setrvání bude kvalita zázemí na konečných (náprava případného zanedbání relativně drahá), množstevní benefitů (lze posílit na úrovni městem zřizovaných organizací relativně levně – pokud mluvíme o bezplatném vstupu do městského plaveckého bazénu na služební průkaz až pro 4 lidi současně, voucher na 4 vstupenky do městského divadla ročně apod.). Nové to zpravidla bez mzdy odpovídající dopravním firmám v okolí nenaláká, ale trochu to pomůže. Mnohde právě takhle městské firmy spolupracují v oblasti benefitů.

asdf
Host
asdf

S benefity zde bude mít problém hodně závistivců.

Jackub
Host
Jackub

No a? To bude jejich problém. 😉 Měly by to snad managementy MHD brát v potaz? 😮 😀

kakov
Host
kakov

no benefity nikomu nezávidím, ale benefitem děti nenakrmím…..

Josef Kubeš
Host
Josef Kubeš

A jaký je plat? Náborový příspěvek 40 000 Kč možná dobře vypadá, ale pochybuji, že to někoho naláká. Důležitá je měsíční mzda. A pokud je to almužna, nemohou se divit…

Řidič
Host
Řidič

Řidič autobusu 121,50 Kč/hod

Milos
Host
Milos

To má prodavačka v Albertu, tj nejhůře placeného řetězce

V.N.
Host
V.N.

Na druhou stranu , tato firma platí málo tak nějak celkově. Díval jsem se na jejich výroční zprávy a z nich mi vychází , že průměrná měsíční mzda u managementu o dvou lidech byla v roce 2017 nějakých 48.500 Kč/měsíc. No , nevím… na firmu, která má 400 zaměstnanců ? Troufnu si říci , že i v Pardubicích jsou firmy , kde 48.000 Kč vydělává vedoucí oddělení o deseti lidech. Případně jsme na dopraváckém fóru… toto vydělává i spousta strojvedoucích . Lidí , kteří zodpovídají pouze za sebe a nikoliv za podřízené…

Sann Jůra
Host
Sann Jůra

nevadí…! Aspoň lidi budou chodit víc pěšky…

Však Pardubice zas tak velký nejsou… 🙂

Partneři



CSCARGO
RSD
czechtoll