SŽDC opět odkládá výluky. Nejprve nebyly autobusy, teď se na opravu nikdo nepřihlásil

Regionova na příjezdu do Mladé Boleslavi. Foto: Jan SůraRegionova na příjezdu do Mladé Boleslavi. Foto: Jan Sůra

Nedostatek kapacit stavebních firem se začíná projevovat už i na železnici.  Po problémech s nedostatkem řidičů pro náhradní autobusovou dopravu

Nedostatek kapacit stavebních firem se začíná projevovat už i na železnici.  Po problémech s nedostatkem řidičů pro náhradní autobusovou dopravu musí Správa železniční dopravní cesty rušit výluky i kvůli nezájmu stavebních firem.

Příkladem je naplánovaná výluka mezi Mšenem a Katusicemi, která měla začít 1. listopadu a skončit na začátku prosince. Nakonec nezačne.  Důvod? Nikdo o zakázku na opravu tratě neměl zájem. „Opravné práce na trati neproběhnou v původním plánovaném termínu, protože se nikdo nepřihlásil do veřejného výběrového řízení,“ potvrdila mluvčí SŽDC Radka Pistoriusová.

Jde o opravu trati, která měla navázat na první část končící ve středu. Plynule na ni měla navázat další etapa, během které mělo dojít k odstranění pomalých jízd.

Zdali byl pravý důvod nedostatek kapacit, lze jen spekulovat. Vzhledem k tomu, že se jedná o odstranění pomalé jízdy, bude tato akce vypsána znovu v termínu realizace prosinec 2018,“ dodala Pistoriusová.

Nejde o první případ, kdy SŽDC musela zrušit plánovanou výluku. Letos řadu výluk museli správci železnic zrušit kvůli tomu, že České dráhy nenašly žádného autobusové dopravce na náhradní dopravu.

Tagy Správa železniční dopravní cesty SŽDC trať 064 Mšeno - Mladá Boleslav - Stará Paka výluky
9 komentářů