Dopravci Infrastruktura Stavebnictví Železnice

SŽDC opět odkládá výluky. Nejprve nebyly autobusy, teď se na opravu nikdo nepřihlásil

Regionova na příjezdu do Mladé Boleslavi. Foto: Jan Sůra
Regionova ze Mšena na příjezdu do Mladé Boleslavi. Foto: Jan Sůra

Nedostatek kapacit stavebních firem se začíná projevovat už i na železnici.  Po problémech s nedostatkem řidičů pro náhradní autobusovou dopravu musí Správa železniční dopravní cesty rušit výluky i kvůli nezájmu stavebních firem.

Příkladem je naplánovaná výluka mezi Mšenem a Katusicemi, která měla začít 1. listopadu a skončit na začátku prosince. Nakonec nezačne.  Důvod? Nikdo o zakázku na opravu tratě neměl zájem. „Opravné práce na trati neproběhnou v původním plánovaném termínu, protože se nikdo nepřihlásil do veřejného výběrového řízení,“ potvrdila mluvčí SŽDC Radka Pistoriusová.

Jde o opravu trati, která měla navázat na první část končící ve středu. Plynule na ni měla navázat další etapa, během které mělo dojít k odstranění pomalých jízd.

Zdali byl pravý důvod nedostatek kapacit, lze jen spekulovat. Vzhledem k tomu, že se jedná o odstranění pomalé jízdy, bude tato akce vypsána znovu v termínu realizace prosinec 2018,“ dodala Pistoriusová.

Nejde o první případ, kdy SŽDC musela zrušit plánovanou výluku. Letos řadu výluk museli správci železnic zrušit kvůli tomu, že České dráhy nenašly žádného autobusové dopravce na náhradní dopravu.

nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
SŽDC Ústecký kraj
Host
SŽDC Ústecký kraj

Nj, to se dalo očekávat. Dělníci nejsou ale hlavně že je to u SŽDC samý mistr a nepotřebný důchodce kteří pobírají zbytečné platy. Kdyby to převedli na dělníky tak by jich bylo více ale to by se v Ústeckém kraji museli zbavit komunistického vedení. Praktikují tu píchačky a jiné vymoženosti jako za komárů, tím také odcházejí lidi.

Medvěd
Host
Medvěd

Čemu se divíte?

Někdo rozdělit železnici na víc částeček.

Někdo některé částečky zprivatizoval a chce zisk.

Někdo znetvořil zákony.

A současný vlastníci balancují na hraně.

A všichni dopravci si bláhově myslí, že je možno na dráze jezdit už 2 den.

A že zpoždění jde za SŽDC?

Kdo jim zakazuje pokácet stromy u tratě ?

Můžou za to, že někteří řidiči neumí jezdit přes železniční přejezdy?

Můžou za to, že při opravě tratě musí vysoutěžit firmu, která to neumí?

Chcete nejnižší cenu, tak to máte…………

John Galt
Host
John Galt

Tak zrovna u trati Mšeno-Boleslav by spíš měla vyvstat otázka, jestli do ní vůbec něco investovat. Jízdní doba v porovnání se silnicí je naprosto katastrofální.

Souprava
Host
Souprava

Koledujete si, počkejte až se seběhnou šotouši a zjistí, co jste napsal. 😀

LWQ
Host
LWQ

Jasne, mame 2. nejhustsi zeleznicni sit na svete, ale misto relativne levneho udrzovani provozuschopneho stavu ci dokonce optimalizace trati vsechnon zbourame a nechame jen koridory na ktere se uz ted nic nevejde a zbytek odjezdi busy, pro ktere uz ted nejsou ridici ci misto na silnici. Skvely napad pane, doporucuji ho tlacit nekam dal, treba se ujme!

Gogo
Host
Gogo

Neříkejte dvakrát, víte dobře že čím větší blbost tím spíš se v našem banánystánu ujme.

Souprava
Host
Souprava

Naprostá většina Evropy, potažmo světa, to tak udělala a nic se nestalo.

Petr
Host
Petr

To je přesně ono. Kde jsou ty časy, kdy dnešní TSS patřila pod ČD. Nebyla žádná SŽDC. Správce infrastruktury tak měl vlastní mechanizaci i lidi na výluky.

Jiří
Host
Jiří

A co si tak udělat opravu sice o týden delší, ale ve své režii? Jo aha, není technika ale hlavně nejsou lidi. Aby to nedopadlo jako u Vyškova…