dkv-spojujeme

Regionova a panter na plakátech: Jikord propaguje železniční dopravu

Billboard s reklamou na jihočeskou železnici. Autor: 4LesBillboard s reklamou na jihočeskou železnici. Autor: 4Les

V Českých Budějovicích se objevila nezvyklá reklama. Jihočeský kraj prezentuje obrat v donedávna macešském přístupu k železniční dopravě, když začal

V Českých Budějovicích se objevila nezvyklá reklama. Jihočeský kraj prezentuje obrat v donedávna macešském přístupu k železniční dopravě, když začal ve venkovním prostoru propagovat posílené vlakové linky.

Na plakátech se tak objevily například motorová regionova nebo elektrický regiopanter. „Instalací reklamních billboardů a informačních panelů ve vlacích chceme podpořit zvýšení zájmu o vlakové spoje, které byly zavedeny v prosinci 2017 a také více informovat veřejnost o IDS Jihočeského kraje,“ uvedl Martin Stach z krajské organizace Jikord.

Billboard s reklamou na jihočeskou železnici Na Dlouhé louce v Českých Budějovicích.
Autor: 4LesBillboard s reklamou na jihočeskou železnici v ulici Na Dlouhé louce..
Autor: 4LesBillboard s reklamou na jihočeskou železnici.
Autor: Martin StachBillboard s reklamou na jihočeskou integrovanou dopravu.
Pramen: GW BusReklama na jihočeskou integrovanou dopravu.
Pramen: GW BusBillboard s reklamou na jihočeskou integrovanou dopravu.
Autor: Martin Stach

Kraj chce především posílit povědomí o linkách z Českých Budějovic do stanice Písek město a do Loučovic pod lipenskou hrází. Propaguje i spoje na tratích z ČB směrem na Plzeň a na opačnou stranu do Českých Velenic.

Jihočeský kraj se jako jeden z mála pustil do soutěží na zajištění železniční dopravní obslužnosti. V běhu jsou dvě soutěže: na motorovou a na elektrickou trakci. Ze zadávací dokumentace přitom vyplývá další budoucí zahuštění jízdních řádů oproti současnosti, a to zhruba o 25 procent.

V minulých letech byl přitom kraj spíše příkladem pro rušení spojů a opomíjení možností železnice.

Tagy billboard Jihočeský Jikord reklama vlaky železnice
15 komentářů