GWTR má za sebou úspěšně testovací jízdu na Moldavu

Testování motorové jednotky 628 na trati Most - Moldava v Krušných horách.Testování motorové jednotky 628 na trati Most - Moldava v Krušných horách.

Na trati končí České dráhy, kromě GW Train Regio sem vstupuje Railway Capital.

Společnost GW Train Regio v uplynulých dnech úspěšně otestovala, zda motorové jednotky 629 zvládnou vyjet po jedné z nejstrmějších tratí v Česku. Jednotka 629 začne na trati z Mostu do Moldavy v Krušných horách (resp. v úseku z Louky u Litvínova) jezdit od změny jízdního řádu v rámci přímých vlaků z Ústí nad Labem.

Trať dosahuje sklonu na některých místech 36 promile. Objevovaly se tak názory, že v Německu vyrobené jednotky určené hlavně pro rovinatější tratě nemusí takové převýšení zvládnout.

Testovací jízda proběhla dvakrát bez problémů, potvrdil předseda představenstva GW Train Regio Peter Bosáček. Jízdu na Moldavu podle něj zvládá i jednotka 628 s jedním motorem. O tom se sám v minulosti ještě v barvách jiného dopravce při testech v barvách Arrivy. Video z jízdy je na facebookovém profilu Dopravy Ústeckého kraje.

GWTR nahradí na trati od prosince České dráhy a doplní na trase dopravce Railway Capital, který rovněž střídá České dráhy. Jezdit bude s motorovými vozy 811. Jde o výsledek poptávkového řízení, kdy soukromí dopravci nabídli nižší cenu než České dráhy. Spěšné vlaky z Ústí nad Labem budou dál jezdit o víkendech, osobní z Mostu o víkendech mimo sezónu, od května do října denně. Jízdní řád platný od 11. prosince je zde.

Testování motorové jednotky 628 na trati Most - Moldava v Krušných horách.Testování motorové jednotky 628 na trati Most - Moldava v Krušných horách.Testování motorové jednotky 628 na trati Most - Moldava v Krušných horách.
Tagy Doprava Ústeckého kraje DÚK GW Train Regio motorová jednotka 629 T8 Ústí nad Labem - Moldava Trať 135 Most - Moldava v Krušných horách
86 komentářů