Deutsche Bahn začala nasazovat jednotky Stadler Kiss na další vlaky kategorie IC

Jednotka Stadler Kiss pro vlaky IC Stuttgart - Curych. Foto: Deutsche BahnJednotka Stadler Kiss pro vlaky IC Stuttgart - Curych. Foto: Deutsche Bahn

Dopravce od nasazení jednotek po Westbahn čeká větší spolehlivost a kapacitu.

Mezinárodní spojení Stuttgart – Curych je druhou trasou v dálkové síti Deutsche Bahn, na kterou německý dopravce začíná nasazovat dvoupodlažní jednotky Stadler Kiss. Od prosince dojde díky tomu k dalšímu rozšíření provozu na této trase.

Jde o jednotky, které Deutsche Bahn koupila od rakouského dopravce Westbahn. První jezdí od loňského roku z Drážďan do Rostocku a Warnemünde, teď se objevily na opačném konci země. Jde o šestivozové jednotky. Dopravce si od jednotek slibuje i zvýšení spolehlivosti a kapacity. Od prosince mají jezdit mezi oběma městy po trati nazývané Gäubahn přes Schaffhausen každou hodinu.

Jednotky jsou vybaveny zabezpečovačem ETCS, u každé sedačky je zásuvka, jsou vybaveny Wi-Fi. Kapacita jednotek je 480 míst, z toho 60 v první třídě. K zajištění stabilního příjmu mobilních telefonů na palubě jsou navíc použity speciální fólie na sklech. Na čtyřech místech ve vlaku jsou automaty na nápoje a drobné občerstvení.

Jednotka Stadler Kiss pro vlaky IC Stuttgart - Curych. Foto: Deutsche BahnJednotka Stadler Kiss pro vlaky IC Stuttgart - Curych. Foto: Deutsche BahnJednotka Stadler Kiss pro vlaky IC Stuttgart - Curych. Foto: Deutsche BahnJednotka Stadler Kiss pro vlaky IC Stuttgart - Curych. Foto: Deutsche BahnJednotka Stadler Kiss pro vlaky IC Stuttgart - Curych. Foto: Deutsche BahnJednotka Stadler Kiss pro vlaky IC Stuttgart - Curych. Foto: Deutsche Bahn
Tagy Deutsche Bahn Gäubahn Stadler Kiss Stuttgart - Curych
45 komentářů