Škoda začala vyrábět model Karoq i v Mladé Boleslavi, Kvasiny nestačí

Škoda Karoq, náběh výroby v Mladé Boleslavi. Foto: Škoda AutoŠkoda Karoq, náběh výroby v Mladé Boleslavi. Foto: Škoda Auto

Automobilka Škoda Auto rozšířila o dalších 320 vozů denně svoji výrobní kapacitu na svůj poslední model: Karoq. Začala ho po

Automobilka Škoda Auto rozšířila o dalších 320 vozů denně svoji výrobní kapacitu na svůj poslední model: Karoq. Začala ho po Kvasinách nově vyrábět i v Mladé Boleslavi. Sjíždí ze stejné linky, jako vozy Škoda Octavia.

Důvodem rozšíření výroby v Mladé Boleslavi je silná poptávka po nových vozech i dlouhé čekací doby.

Automobilka už během letní odstávky přesunula z výrobní haly M13 v Mladé Boleslavi výrobu modelu Rapid k Fabiím, Seatu Toledo a Rapidu Spaceback. Aktuálně se tak v Mladé Boleslavi vyrábí čtyři modelové řady. Jen loni v Mladé Boleslavi vyrobili 547 tisíc aut, jde tak o největší závod celé automobilky.

Do rozšíření výroby kvůli Karoqu firma investovala 16,6 milionů euro. V rámci Strategie 2025 bude značka Škoda v následujících letech svou modelovou paletu důsledně rozšiřovat. Zaměří se přitom především na rozšiřování nabídky vozů kategorie SUV. Už dříve automobilka oznámila, že v Mladé Boleslavi by se měly vyrábět i elektromobily.

Tagy Karoq Škoda Auto
3 komentáře