Letecké společnosti Letectví

Lufthansa „optimalizovala“ modrou, po kritice mění opět nátěr letadel

Nový nátěr společnosti Lufthansa po "optimalizaci modré. Foto: Lufthansa

Jen tři měsíce po představení nového barevného schématu na svých letadlech přišla Lufthansa s další změnou. Dlouho pro Lufthansu typická žlutá barva ze zádi a směrovky definitivně zmizela a aerolinka ji nahradila modrou. Teď ji opět mění. Za modrou.

Není modrá jako modrá. Nový odstín, který včera Lufthansa poprvé představila na boeingu 747 letícím z Frankfurtu do Toronta, je světlejší. Firma ho na své twitterovém účtu označila jako „optimalizovanou“ modrou. Větší je oproti původní verzi také pták jeřáb na směrovce.

Firma po představení loga čelila značné kritice, že modrá je příliš tmavá. Oproti první verzi se na letadlo vrátila i původní žlutá barva, nicméně zabírá jen nepatrné místo u prvních dveří v podobě malého čtverečku.

Lufthansa plánuje letos přelakovat celkem 40 letadel, kompletní barevná proměna flotily bude trvat osm let.

Nová podoba letadel Lufthansa. Foto: Lufthansa
Původní verze nového nátěru. Foto: Lufthansa

Newsletter

Partneři


Konference Doprava 2018

Výběr editora