Kauza zdviženého prostředníčku končí. Kolektivní vyjednávání na ČD pokračuje

Vlaky mezi Ostravou a Frenštátem táhnou většinou lokomotivy řady 754. Foto: Jan SůraVlaky mezi Ostravou a Frenštátem táhnou většinou lokomotivy řady 754. Foto: Jan Sůra

Pat v podobě zablokovaného kolektivního vyjednávání u Českých drah skončil. Zástupci dopravce a odborů se vrátí k jednacímu stolu ve

Pat v podobě zablokovaného kolektivního vyjednávání u Českých drah skončil. Zástupci dopravce a odborů se vrátí k jednacímu stolu ve čtvrtek. Končí tím kauza zdviženého prostředníčku, kterým břeclavští strojvedoucí na letáčku komentovali nejnovější zaměstnanecký program ČD. Vedení podniku se tím cítilo uraženo s tím, že podobná forma komunikace nepatří do slušné společnosti. Jednání stálo od 29. listopadu.

Drážní bouře přitom končí stylem, že se vlk nažral a koza zůstala celá. Vedení Federace strojvůdců odmítá, že by se manažerům omluvilo. Akci považuje za vyjádření názoru jednotlivců. Formulace ve společné tiskové zprávě odborů a drah proto zní: „Federace strojvůdců ČR se neztotožňuje s nevhodným vystupováním části strojvedoucích vůči managementu Českých drah.“ Kritika z Břeclavi byla označena za nekoretní s tím, že oficiální stanovisko k retenčnímu programu zaslala federace šéfovi drah Pavlu Krtkovi dopisem.

Ačkoliv strojvedoucí dál nesouhlasí s nastavením retenčního programu, na obou stranách je zájem v kolektivním jednání pokračovat.

Tagy České dráhy Federace strojvůdců odbory
Žádné komentáře