Výrobce Mattoni spustil zkušební dopravu minerálek vlakem do Středokluk

Vlak s nákladem minerálních vod ve Středoklukách. Autor: Ondřej KubalaVlak s nákladem minerálních vod ve Středoklukách. Autor: Ondřej Kubala

Společnost Karlovarské minerální vody (KMV) v pondělí vypravila první vlak s nákladem minerálek z Kyselky na Karlovarsku do středočeských Středokluk.

Společnost Karlovarské minerální vody (KMV) v pondělí vypravila první vlak s nákladem minerálek z Kyselky na Karlovarsku do středočeských Středokluk. V čele vlaku byla lokomotiva řady 749 zvaná Barča či Bardotka, dopravu zajistila společnost Rail system.

Vlak Rail system ve Středoklukách. Autor: Ondřej Kubala

Vlak Rail system ve Středoklukách.
Autor: Ondřej Kubala

Společnost KMV zatím k projektu nechce sdělovat žádné podrobnosti s poukazem na to, že jde o striktně zkušební provoz. Není tak jasné, jak dlouho zkušební provoz potrvá a kolik vlaků v jeho rámci do středních Čech dorazí. „Chceme si ověřit, jak reálné je v našich podmínkách použití železniční přepravy na relativně krátkou vzdálenost z Kyselky do okolí Prahy,“ sdělil deníku Zdopravy.cz už v lednu Roman Dittrich, Supply Chain Director Karlovarských minerálních vod.

Vlak Rail system ve Středoklukách. Autor: Ondřej Kubala

Vlak Rail system ve Středoklukách.
Autor: Ondřej Kubala

Vlak jel po trati přes Žatec, Lužnou u Rakovníka, Kladno a Hostivici. Ze Středokluk pak míří na vlečku skladu v Tuchoměřicích. Původně se přitom za pravděpodobnější považovala trasa přes Most, Louny, Zlonice a Slaný.

Firma už od roku 2012 vypravuje ze svého závodu v Kyselce pravidelné nápojové vlaky do Mostkovic u Prostějova.

Tagy Karlovarské minerální vody KMV Mattoni Rail system vlaky
3 komentáře